Napi Online
Pénzveszteséget jelent a lassú weboldal
Ha lassú egy cég weboldala, az a konkurenciához irányíthatja a felbőszült felhasználót.
Ki ne hallotta volna már számítógép előtt ülő kollégájától, családtagjától a "Csináld már, te lajhár!" felszólítást, például egy lassan letöltődő weboldal miatt. Mint a Symantec IT-biztonsági cég felméréséből kiderül, a weboldalak tulajdonosainak is tele van már a hócipőjük azzal, hogy időnként lelassulnak site-jaik, e-mail-rendszereik vagy számítástechnikai hálózatuk más alkalmazásai. A rendszergazdák idejük 24 százalékában lassulási gondokkal foglalkoznak és a munkatársak mintegy 71 százaléka panaszkodik alkalmanként a lelassult online-rendszerek miatt. A rendszergazdák 76 százaléka szerint az ismétlődő késések hatással vannak az ügyfelek vállalat iránti hűségére is.
Igazuk lehet, legalábbis ez derül ki a Symantec adataiból. Az internetes vásárlást, bankolást, jegyrendelést végző megkérdezettek 86 százaléka jelezte, hogy az ügyintézéskor tapasztalt késedelem befolyással van a szolgáltatóba vetett bizalmára. Háromnegyedük kis vagy jelentős mértékű bizalomcsökkenést jelzett, 9 százalékuk pedig teljes mértékben bizalmatlanná válik a késedelmek nyomán. 18 százalékuk úgy nyilatkozott, hogy a lassuló online-szolgáltatások miatt áttérne a konkurencia szolgáltatásaira vagy felhagyna a tranzakciókkal.
A Symantec azt javasolja a cégeknek, hogy vessenek be speciális eszközöket a lassulások elkerülésére. Nem meglepő módon ilyen jellegű problémáikra ő maga is kínál megoldásokat.
Ki ne hallotta volna már számítógép előtt ülő kollégájától, családtagjától a "Csináld már, te lajhár!" felszólítást, például egy lassan letöltődő weboldal miatt. Mint a Symantec IT-biztonsági cég felméréséből kiderül, a weboldalak tulajdonosainak is tele van már a hócipőjük azzal, hogy időnként lelassulnak site-jaik, e-mail-rendszereik vagy számítástechnikai hálózatuk más alkalmazásai. A rendszergazdák idejük 24 százalékában lassulási gondokkal foglalkoznak és a munkatársak mintegy 71 százaléka panaszkodik alkalmanként a lelassult online-rendszerek miatt. A rendszergazdák 76 százaléka szerint az ismétlődő késések hatással vannak az ügyfelek vállalat iránti hűségére is.
Igazuk lehet, legalábbis ez derül ki a Symantec adataiból. Az internetes vásárlást, bankolást, jegyrendelést végző megkérdezettek 86 százaléka jelezte, hogy az ügyintézéskor tapasztalt késedelem befolyással van a szolgáltatóba vetett bizalmára. Háromnegyedük kis vagy jelentős mértékű bizalomcsökkenést jelzett, 9 százalékuk pedig teljes mértékben bizalmatlanná válik a késedelmek nyomán. 18 százalékuk úgy nyilatkozott, hogy a lassuló online-szolgáltatások miatt áttérne a konkurencia szolgáltatásaira vagy felhagyna a tranzakciókkal.
A Symantec azt javasolja a cégeknek, hogy vessenek be speciális eszközöket a lassulások elkerülésére. Nem meglepő módon ilyen jellegű problémáikra ő maga is kínál megoldásokat.