SG.hu
Átadták a legnagyobb zalai Avaya hálózatot
Zala megye öt városában, a helyi tömegközlekedést bonyolító Zala Volán nyolc telephelyén, összesen 504 végponttal rendelkezik az az új Bosch-Avaya IP távközlési rendszer.
A Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága által forgalmazott, 8 darab Avaya IP Office alközpontból álló rendszert a Magyar Telekom Csoporthoz tartozó BCN Rendszerház építette ki és adta át. Az új, IP alapú kommunikációs rendszer révén a közlekedési társaság öt településen lévő nyolc telephelye között jobb minőségű, egyszerűbb és olcsóbb lesz a kommunikáció.
Az összesen 504 végponttal kiépített hálózatot Avaya 5410-es, 5420-as és 5602-es készülékkel szállították, amelyek kizárólag az IP Office alközponttal együtt használhatók. Az IP Office termékcsalád egy olyan integrált "mindent egyben" megoldás, amely elsősorban kis- és közepes vállalatok kommunikációs igényeit képes kielégíteni, ráadásul mind az IP, mind a hagyományos telefonálást támogatja. További előnye az egyszerű bővíthetőség, és a nagyfokú rugalmasság.
Horváth Tibor, a Zala Volán fejlesztési igazgatója elmondta: nyolc telephelyükön korábban különböző típusú telefonközpontok üzemeltek, ráadásul egy részüket csak bérelték, amelyek bérleti ideje éppen lejárt. A mostani beruházással az volt a céljuk, hogy a telefonrendszerüket egységesítsék és korszerűsítsék, valamint csökkentsék a vállalat telefonköltségeit.
Az állami és dolgozói tulajdonban lévő részvénytársaság több ajánlattevő közül választotta a Bosch által forgalmazott Avaya-rendszert. Mint megtudtuk: a ma már működő rendszernek köszönhetően az öt városban lévő telephelyek költséghatékonyan, helyi tarifával hívhatók, továbbá a hívások nyomon követhetők és elemezhetők. A Zala Volánnál úgy számolnak, hogy a beruházásnak köszönhetően mintegy 20%-kal csökkenhetnek a vállalat telefonköltségei, ráadásul a jobb kommunikációnak köszönhetően a járatindítások pontossága miatt az utasoknak is javuló szolgáltatást nyújthatnak.
A most átadott beruházás további előnye, hogy a rendszer bármikor bővíthető akár callcenterrel, akár hangpostával, ami tovább javíthatja a megrendelő kommunikációs lehetőségeit cégen belül és ügyfeleivel egyaránt. "A Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának referenciái között tíz hazai Volán-társaság található" - nyilatkozta Földházi Csaba üzletágvezető, hozzátéve, hogy a jelenlegi beruházás révén a legnagyobb Avaya hálózat jött létre Zala megyében.
A Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága által forgalmazott, 8 darab Avaya IP Office alközpontból álló rendszert a Magyar Telekom Csoporthoz tartozó BCN Rendszerház építette ki és adta át. Az új, IP alapú kommunikációs rendszer révén a közlekedési társaság öt településen lévő nyolc telephelye között jobb minőségű, egyszerűbb és olcsóbb lesz a kommunikáció.
Az összesen 504 végponttal kiépített hálózatot Avaya 5410-es, 5420-as és 5602-es készülékkel szállították, amelyek kizárólag az IP Office alközponttal együtt használhatók. Az IP Office termékcsalád egy olyan integrált "mindent egyben" megoldás, amely elsősorban kis- és közepes vállalatok kommunikációs igényeit képes kielégíteni, ráadásul mind az IP, mind a hagyományos telefonálást támogatja. További előnye az egyszerű bővíthetőség, és a nagyfokú rugalmasság.
Horváth Tibor, a Zala Volán fejlesztési igazgatója elmondta: nyolc telephelyükön korábban különböző típusú telefonközpontok üzemeltek, ráadásul egy részüket csak bérelték, amelyek bérleti ideje éppen lejárt. A mostani beruházással az volt a céljuk, hogy a telefonrendszerüket egységesítsék és korszerűsítsék, valamint csökkentsék a vállalat telefonköltségeit.
Az állami és dolgozói tulajdonban lévő részvénytársaság több ajánlattevő közül választotta a Bosch által forgalmazott Avaya-rendszert. Mint megtudtuk: a ma már működő rendszernek köszönhetően az öt városban lévő telephelyek költséghatékonyan, helyi tarifával hívhatók, továbbá a hívások nyomon követhetők és elemezhetők. A Zala Volánnál úgy számolnak, hogy a beruházásnak köszönhetően mintegy 20%-kal csökkenhetnek a vállalat telefonköltségei, ráadásul a jobb kommunikációnak köszönhetően a járatindítások pontossága miatt az utasoknak is javuló szolgáltatást nyújthatnak.
A most átadott beruházás további előnye, hogy a rendszer bármikor bővíthető akár callcenterrel, akár hangpostával, ami tovább javíthatja a megrendelő kommunikációs lehetőségeit cégen belül és ügyfeleivel egyaránt. "A Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának referenciái között tíz hazai Volán-társaság található" - nyilatkozta Földházi Csaba üzletágvezető, hozzátéve, hogy a jelenlegi beruházás révén a legnagyobb Avaya hálózat jött létre Zala megyében.