SG.hu
Továbbra is az IP-telefónia piac vezetője az Avaya
Az Avaya 2007 második negyedévében is megtartotta vezető szerepét a globális vállalati IP-telefóniai piacon.
Az Avaya bevételei alapján tovább növelte vezető szerepét a világ vállalati IP-telefóniai piacán, a Synergy Research Group 2007 második negyedévét összefoglaló "Enterprise Voice Market Shares" jelentése szerint. A riport alapján az Avaya megtartotta vezető szerepét a piacon, többek között annak köszönhetően, hogy egyre több vállalat vált IP-telefóniára. Az Avaya pedig globális szolgáltató ebben a szegmensben, az üzleti kommunikációs alkalmazások, rendszerek és szolgáltatások terén.
Az IP telefónia egy, a hang adathálózaton való továbbításához VoIP-ot használó szoftver-alapú technológia. Az IP telefónia révén hatékonyabbá válhat a vállalatok működése, elsősorban a mobilitási képességek és a költségmegtakarítások által. Az üzleti alkalmazásokba beépített IP-kommunikációs képességek új kommunikációs modelleket alakíthatnak az egyes cégeknél, és jelentős hatással lehetnek az ügyfélszolgálati munkára, a bevétel-generálásra és az üzleti folytonosságra.
A Synergy jelentése szerint 2007 második negyedévében az Avaya 25,4%-kal az első számú "beszállító" volt IP-telefóniai bevételei alapján. Sőt, mint kiderül az Avaya mintegy 19%-kal vezette a globális vállalati telefóniai piacot a második negyedévben, több mint két százalékponttal megelőzve a második számú piaci szereplőt. "Az IP telefónia továbbra is erősödik globális szinten; az összes piaci bevételek aránya évente 22,5%-kal nő" - mondta Jeremy Duka, a Synergy Research Group elnök-vezérigazgatója. “A vállalatok számára az IP fontos része a hatékony és produktív működési stratégiának. Ez a jelentés is alátámasztja, hogy az Avaya továbbra is vezető szerepet tölt be a piaci részesedés növekedése terén."
Az Avaya bevételei alapján tovább növelte vezető szerepét a világ vállalati IP-telefóniai piacán, a Synergy Research Group 2007 második negyedévét összefoglaló "Enterprise Voice Market Shares" jelentése szerint. A riport alapján az Avaya megtartotta vezető szerepét a piacon, többek között annak köszönhetően, hogy egyre több vállalat vált IP-telefóniára. Az Avaya pedig globális szolgáltató ebben a szegmensben, az üzleti kommunikációs alkalmazások, rendszerek és szolgáltatások terén.
Az IP telefónia egy, a hang adathálózaton való továbbításához VoIP-ot használó szoftver-alapú technológia. Az IP telefónia révén hatékonyabbá válhat a vállalatok működése, elsősorban a mobilitási képességek és a költségmegtakarítások által. Az üzleti alkalmazásokba beépített IP-kommunikációs képességek új kommunikációs modelleket alakíthatnak az egyes cégeknél, és jelentős hatással lehetnek az ügyfélszolgálati munkára, a bevétel-generálásra és az üzleti folytonosságra.
A Synergy jelentése szerint 2007 második negyedévében az Avaya 25,4%-kal az első számú "beszállító" volt IP-telefóniai bevételei alapján. Sőt, mint kiderül az Avaya mintegy 19%-kal vezette a globális vállalati telefóniai piacot a második negyedévben, több mint két százalékponttal megelőzve a második számú piaci szereplőt. "Az IP telefónia továbbra is erősödik globális szinten; az összes piaci bevételek aránya évente 22,5%-kal nő" - mondta Jeremy Duka, a Synergy Research Group elnök-vezérigazgatója. “A vállalatok számára az IP fontos része a hatékony és produktív működési stratégiának. Ez a jelentés is alátámasztja, hogy az Avaya továbbra is vezető szerepet tölt be a piaci részesedés növekedése terén."