SG.hu

7 millió IP-telefonvonalat szállított az Avaya

Indiában szállította le 7 milliomodik IP-telefonvonalát a világ piacvezető IP-telefónia szállítója, az Avaya. A szegmens növekedése várhatóan meghaladja majd a hetven százalékot, és 2007-re megnégyszereződik majd az IP-telefonok száma, a további kilátások pedig még meredekebb emelkedést jósolnak.

Az Avaya bejelentette, hogy az IP-telefonrendszerek szállítása terén átlépte a hétmilliós mennyiséget. A hétmilliomodik vonalat India egyik vezető magánbankja, az ING Vysya Bank kapta. Az ING Vysya az IP-re alkalmassá tett Avaya Contact Center Express nevű megoldásra támaszkodik új ügyfélszolgálatának kialakításakor, mely az ügyfelek részére szerte Indiában napi 24 órás, a hét minden napján elérhető telefonos banki szolgáltatásokat biztosít, lehetővé téve így a bank számára még több ügyfél kiszolgálását és a válaszidők lerövidítését.

Emellett az Avaya azt is bejelentette, hogy idén a leszállított IP-vonalak mennyisége meghaladta a hagyományosakét, ami a piac növekedésének dinamikáját igazolja. A Synergy Research Group jelentése szerint a cég 2005 első negyedévében ismét vezető szállító lett a IP-telefonvonalak világpiacán, immáron sorozatban hatodszor őrizve meg vezető pozícióját.

Az IP-telefónia alkalmazása észrevehetően terjed a vállalkozások körében, amint arra az idei év első negyedévében mért, a 70 százalékost meghaladó éves növekedési ütem is utal, de az alkalmazási görbe igazán meredek íve még előttünk áll, ahogy a vállalkozások fokozatosan átállnak a hagyományos telefonrendszerekről a konvergens hang- és adatkommunikáció előnyeinek használatára - magyarázza Jeremy Duke, a Synergy Research Group elnök-vezérigazgatója. A felmérések egyértelműen azt mutatják, hogy 2007-re megnégyszereződik az IP-telefonok száma.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!