SG.hu
A Canon fényképezőgépeit tartják a legmegbízhatóbbnak
A Reader’s Digest 2006-os közvélemény-kutatásában ismét széleskörű felmérést végzett az európai vásárlók körében. A "Legmegbízhatóbb Fényképezőgép Márkák" kategóriában a Canon hatodik éve végzett az első helyen.
A világ egyik leghíresebb havilapja 14 országban mintegy 25 000 olvasót kérdezett meg az általuk legmegbízhatóbbnak tartott fogyasztásicikk-márkákról, többek között fényképezőgép márkákról is. A vásárlói attitűdöket legszélesebb körben vizsgáló pán-európai felmérésre a különböző termékcsoportokban több mint 317 000 szavazat érkezett (az olvasók 112 000 különböző márkára szavaztak).
A Canon a következő országokban bizonyult ismét a legmegbízhatóbb fényképezőgép-márkának: Ausztria, Belgium, Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország, Hollandia, Magyarország, Németország, Portugália, Svájc. Más kategóriák vezető márkái között olyan nemzetközileg elismert nevek voltak, mint a Nokia (mobiltelefonok), a Nivea (bőrápolás) és a Visa (hitelkártyák). A Canon minden országban átlagosnál magasabb pontszámot kapott a minőségre, amely a megbízhatóság legfontosabb kritériuma volt a 14 megkérdezett országban, így végül a cég a "high quality" minősítést is megkapta.
Gavin Murray, a Reader’s Digest nemzetközi reklám-igazgatója elmondta: "A Megbízható Márkák című közvélemény-kutatás már hat éve folyik, és a Canon a kezdetektől fogva végig kiváló eredményeket ért el. Ez is bizonyítja, hogy a vállalat mesterfokon oldja meg a márka kommunikációját ebben a változatos kultúrákkal rendelkező régióban."
A világ egyik leghíresebb havilapja 14 országban mintegy 25 000 olvasót kérdezett meg az általuk legmegbízhatóbbnak tartott fogyasztásicikk-márkákról, többek között fényképezőgép márkákról is. A vásárlói attitűdöket legszélesebb körben vizsgáló pán-európai felmérésre a különböző termékcsoportokban több mint 317 000 szavazat érkezett (az olvasók 112 000 különböző márkára szavaztak).
A Canon a következő országokban bizonyult ismét a legmegbízhatóbb fényképezőgép-márkának: Ausztria, Belgium, Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország, Hollandia, Magyarország, Németország, Portugália, Svájc. Más kategóriák vezető márkái között olyan nemzetközileg elismert nevek voltak, mint a Nokia (mobiltelefonok), a Nivea (bőrápolás) és a Visa (hitelkártyák). A Canon minden országban átlagosnál magasabb pontszámot kapott a minőségre, amely a megbízhatóság legfontosabb kritériuma volt a 14 megkérdezett országban, így végül a cég a "high quality" minősítést is megkapta.
Gavin Murray, a Reader’s Digest nemzetközi reklám-igazgatója elmondta: "A Megbízható Márkák című közvélemény-kutatás már hat éve folyik, és a Canon a kezdetektől fogva végig kiváló eredményeket ért el. Ez is bizonyítja, hogy a vállalat mesterfokon oldja meg a márka kommunikációját ebben a változatos kultúrákkal rendelkező régióban."