Berta Sándor
A nők több időt töltenek a foci-vb oldalain
Ugyan a jelenlegi futball-világbajnoksággal kapcsolatos portálok látogatói között egyértelműen többségben vannak a férfiak, a legtöbb időt ezeken az oldalakon mégis a nők töltik el - derült ki a Nielsen//NetRatings piackutató cég legfrissebb felméréséből.
Általánosságban elmondható, hogy az oldalak látogatói között háromszor annyi a férfi, mint a nő. Tegnap például, a német-lengyel mérkőzés idején a vébé hivatalos oldalait 582 000 férfi és 145 000 nő kereste fel. Érdekesség ugyanakkor, hogy amíg a férfiak általában 2,2-2,9 percet töltenek egy adott futball-világbajnoksággal kapcsolatos portálon, addig ugyanez az idő a nők esetében 3,8-3,9 perc. Talán ez azzal magyarázható, hogy a gyengébbik nem képviselőit számos olyan kiegészítő információ is érdekli a világbajnokságról, a csapatokról, vagy az egyes játékosokról, ami a férfiak számára alig vagy egyáltalán nem fontos.
Június 5-én a hivatalos oldalak látogatói száma még csak 320 000 volt, azonban ez a szám június 11-én, szombatra már 846 000-re emelkedett. A legfontosabb és leglátogatottabb VB-portálnak továbbra is a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) hivatalos honlapja számít, amelyet tegnap például 136 486-an kerestek fel. A második legnépszerűbb site-nak a T-Online onSport számít, ahol a látogatószám szerdán 126 231 volt. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára 97 297 látogatójával az MSN kapaszkodott fel.
A legtöbb időt, látogatónként átlagosan 4 perc 43 másodpercet szintén a FIFA honlapján töltöttek az internetezők, ez a rekord szintén a tegnapi naphoz kötődik. "Ez természetesen elsősorban a németek szereplésének köszönhető. Elmondható, hogy a vébé ideje alatt általában a németek a legaktívabb internetezők. A portálokon a leginkább német látogatókat regisztrálunk. A vb-n érdekelt többi ország internetezői sokkal visszafogottabbak. A spanyol vagy az angol látogató száma például ugyan nőtt az elmúlt napokban, de még mindig jóval elmarad a német internetezőkétől" - nyilatkozta Andreas Gutjahr, a Nielsen//NetRatings szóvivője.
Általánosságban elmondható, hogy az oldalak látogatói között háromszor annyi a férfi, mint a nő. Tegnap például, a német-lengyel mérkőzés idején a vébé hivatalos oldalait 582 000 férfi és 145 000 nő kereste fel. Érdekesség ugyanakkor, hogy amíg a férfiak általában 2,2-2,9 percet töltenek egy adott futball-világbajnoksággal kapcsolatos portálon, addig ugyanez az idő a nők esetében 3,8-3,9 perc. Talán ez azzal magyarázható, hogy a gyengébbik nem képviselőit számos olyan kiegészítő információ is érdekli a világbajnokságról, a csapatokról, vagy az egyes játékosokról, ami a férfiak számára alig vagy egyáltalán nem fontos.
Június 5-én a hivatalos oldalak látogatói száma még csak 320 000 volt, azonban ez a szám június 11-én, szombatra már 846 000-re emelkedett. A legfontosabb és leglátogatottabb VB-portálnak továbbra is a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) hivatalos honlapja számít, amelyet tegnap például 136 486-an kerestek fel. A második legnépszerűbb site-nak a T-Online onSport számít, ahol a látogatószám szerdán 126 231 volt. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára 97 297 látogatójával az MSN kapaszkodott fel.
A legtöbb időt, látogatónként átlagosan 4 perc 43 másodpercet szintén a FIFA honlapján töltöttek az internetezők, ez a rekord szintén a tegnapi naphoz kötődik. "Ez természetesen elsősorban a németek szereplésének köszönhető. Elmondható, hogy a vébé ideje alatt általában a németek a legaktívabb internetezők. A portálokon a leginkább német látogatókat regisztrálunk. A vb-n érdekelt többi ország internetezői sokkal visszafogottabbak. A spanyol vagy az angol látogató száma például ugyan nőtt az elmúlt napokban, de még mindig jóval elmarad a német internetezőkétől" - nyilatkozta Andreas Gutjahr, a Nielsen//NetRatings szóvivője.