SG.hu
A Matáv közgyűlése elfogadta a névváltást
A Matáv rendkívüli Közgyűlése a mai napon jóváhagyta az igazgatóság döntését a Matáv nevének Magyar Telekomra történő változtatásáról.
A Közgyűlés meghallgatta Straub Elek elnök-vezérigazgató tájékoztatóját a társaság nevének és márkastratégiájának megváltoztatásáról, majd döntött a névváltoztatásról. A Közgyűlés határozatának értelmében a társaság teljes neve Magyar Telekom Távközlési Részvénytársaság lesz, rövidített neve pedig Magyar Telekom Rt. A társaság nevének és rövidített nevének megváltozása miatt szükséges a társaság Alapszabályának módosítása, ezért a Közgyűlés határozatot hozott az Alapszabály vonatkozó pontjainak módosításáról is.
Straub Elek vezérigazgató a megjelent tulajdonosok előtt hangsúlyozta, hogy az új névvel és arculattal a társaság valódi csoportként jelenhet meg, megszabadulhat a még fennmaradt monopolszolgáltató képének maradék terhétől is és dinamizálható a vezetékes üzletág, javítható vonzereje. Hozzátette, azt várják, hogy rövid és hosszú távon is erősödik az ügyfélmegtartó képesség, összességében tehát a márkaváltás hatására javul a versenyképesség.
A Közgyűlés meghallgatta Straub Elek elnök-vezérigazgató tájékoztatóját a társaság nevének és márkastratégiájának megváltoztatásáról, majd döntött a névváltoztatásról. A Közgyűlés határozatának értelmében a társaság teljes neve Magyar Telekom Távközlési Részvénytársaság lesz, rövidített neve pedig Magyar Telekom Rt. A társaság nevének és rövidített nevének megváltozása miatt szükséges a társaság Alapszabályának módosítása, ezért a Közgyűlés határozatot hozott az Alapszabály vonatkozó pontjainak módosításáról is.
Straub Elek vezérigazgató a megjelent tulajdonosok előtt hangsúlyozta, hogy az új névvel és arculattal a társaság valódi csoportként jelenhet meg, megszabadulhat a még fennmaradt monopolszolgáltató képének maradék terhétől is és dinamizálható a vezetékes üzletág, javítható vonzereje. Hozzátette, azt várják, hogy rövid és hosszú távon is erősödik az ügyfélmegtartó képesség, összességében tehát a márkaváltás hatására javul a versenyképesség.