SG.hu
Mobilreklám terén erősít az Ericsson
A világ mobilhálózataiban 1,5 milliárd előfizetőt jelentő kapcsolati marketing a mobil kézikészülékek alkalmazásával folytatott, célzott kommunikáció hatékony eszköze lehet.
Az Ericsson és a Proximity Worldwide, az ügyfélkapcsolati marketing terén vezető szerepet betöltő cég megállapodást kötött arról, hogy közösen segítik elő a mobilmarketing (a kapcsolati marketing új, növekvő csatornája) hatékony megoldásainak elterjedését. A négy országban (Németországban, Olaszországban, Szingapúrban és az Egyesült Államokban) kezdődő projekt keretében a mobil infrastruktúrát marketingkommunikációs csatornaként fogják alkalmazni. Ez új bevételi forrást teremt a hálózatüzemeltetők számára, hiszen megnövekszik a forgalom mobilhálózatukon.
A szöveg, kép és multimédiás tartalom átvitelére alkalmas modern mobilkommunikáció új módszereket kínál a mobilfogyasztókat megcélzó kapcsolati marketing területén. Az Ericsson azért kezdeményezte az együttműködést a Proximity Worldwide-dal, hogy megoldást kínáljon azon vállalatok számára, amelyek napjaink mobilkörnyezetében kívánják reklámozni az általuk forgalmazott termékeket.
"A Proximity-val, a mobilmarketing-kampányok terén globális partnerünkkel együttműködve, a mobilitás területén betöltött technológiai vezető szerepünket egy világhírű ügynökség kiváló ügyfélkapcsolat-kezelési tapasztalataival ötvözhetjük" - nyilatkozta Johan Bergendahl, az Ericsson marketingalelnöke. "A mobilitás alapkövetelmény a modern társadalmakban. A multimédiás kézikészülékek növekvő száma következtében a mobilmarketing a lehetőségek megtöbbszöröződését jelenti, ez pedig a fogyasztók, a hálózatüzemeltetők és az ügyfélkapcsolat-kezelési ügynökségek számára egyaránt előnyös."
Az ügyfélkapcsolat-kezelés első számú vállalatának számító Proximity Worldwide a világ legerősebb márkanevei számára szervezett, több rendkívül sikeres kapcsolatimarketing-kampányra tekinthet vissza. "A kapcsolatimarketing-kampányok egyre nagyobb mértékben alkalmazzák a mobil válaszadást, mint a két személy közötti kommunikáció hatékony, interaktív eszközét" - jelentette ki Mat Mildenhall, a Proximity Worldwide egyik vezetője. "Piacvezetőként felelősek vagyunk azért, hogy elősegítsük a többcsatornás kapcsolati marketing fejlődését. Az Ericssonnal folytatott együttműködésünk révén innovatív, teljes körű mobilmarketing-megoldásokat kínálhatunk, és ez jelentős hasznot jelent a hirdetők számára."
Az Ericsson és a Proximity Worldwide, az ügyfélkapcsolati marketing terén vezető szerepet betöltő cég megállapodást kötött arról, hogy közösen segítik elő a mobilmarketing (a kapcsolati marketing új, növekvő csatornája) hatékony megoldásainak elterjedését. A négy országban (Németországban, Olaszországban, Szingapúrban és az Egyesült Államokban) kezdődő projekt keretében a mobil infrastruktúrát marketingkommunikációs csatornaként fogják alkalmazni. Ez új bevételi forrást teremt a hálózatüzemeltetők számára, hiszen megnövekszik a forgalom mobilhálózatukon.
A szöveg, kép és multimédiás tartalom átvitelére alkalmas modern mobilkommunikáció új módszereket kínál a mobilfogyasztókat megcélzó kapcsolati marketing területén. Az Ericsson azért kezdeményezte az együttműködést a Proximity Worldwide-dal, hogy megoldást kínáljon azon vállalatok számára, amelyek napjaink mobilkörnyezetében kívánják reklámozni az általuk forgalmazott termékeket.
"A Proximity-val, a mobilmarketing-kampányok terén globális partnerünkkel együttműködve, a mobilitás területén betöltött technológiai vezető szerepünket egy világhírű ügynökség kiváló ügyfélkapcsolat-kezelési tapasztalataival ötvözhetjük" - nyilatkozta Johan Bergendahl, az Ericsson marketingalelnöke. "A mobilitás alapkövetelmény a modern társadalmakban. A multimédiás kézikészülékek növekvő száma következtében a mobilmarketing a lehetőségek megtöbbszöröződését jelenti, ez pedig a fogyasztók, a hálózatüzemeltetők és az ügyfélkapcsolat-kezelési ügynökségek számára egyaránt előnyös."
Az ügyfélkapcsolat-kezelés első számú vállalatának számító Proximity Worldwide a világ legerősebb márkanevei számára szervezett, több rendkívül sikeres kapcsolatimarketing-kampányra tekinthet vissza. "A kapcsolatimarketing-kampányok egyre nagyobb mértékben alkalmazzák a mobil válaszadást, mint a két személy közötti kommunikáció hatékony, interaktív eszközét" - jelentette ki Mat Mildenhall, a Proximity Worldwide egyik vezetője. "Piacvezetőként felelősek vagyunk azért, hogy elősegítsük a többcsatornás kapcsolati marketing fejlődését. Az Ericssonnal folytatott együttműködésünk révén innovatív, teljes körű mobilmarketing-megoldásokat kínálhatunk, és ez jelentős hasznot jelent a hirdetők számára."