SG.hu
A HP magyarországi tervei
A HP Magyarország sajtótájékoztatóján beszámolt a látható piaci trendekről, a cég stratégiájáról, a fejlesztések fő irányvonalairól, valamint az újonnan bevezetett termékekről.
A sajtótájékoztatón Hidegkuti Gergely termékmenedzser elmondta: A vállalatok számára a HP olyan termékeket - hálózati nyomtatókat, nagyformátumú nyomtatókat, projektorokat - ajánl, amelyek minőségi különbséget garantálnak: használatukkal kiváló minőség érhető el, valamint gyorsabb, hatékonyabb munkavégzést tesznek lehetővé számukra. A vállalat Kiegyensúlyozott Telepítés stratégiájának keretében a komplex vállalati nyomtatóparkot a személyes használatú kisebb, és a közös használatú, nagyobb eszközök ésszerű harmóniájaként képzeli el.
Véleménye szerint a legújabb fejlesztéseknek köszönhetően a kisebb eszközök üzemeltetési költsége is összemérhető a nagyobb berendezésekkel, míg a nagy nyomtatók és többfunkciós hálózati másolók is a személyes nyomtatás kényelmét és biztonságát nyújtják. A vezető piaci pozíció lehetőséget ad a vállalatnak arra, hogy az ügyfél igényeihez illeszkedő, a hálózati infrastruktúrába könnyen integrálható, esetenként speciális funkciókkal (költségkövetés, biztonság) ellátott, komplex nyomtatási rendszereket tervezzen és adjon át.
Novák Viktor termékmenedzser prezentációjában hangsúlyozta: Az otthoni fogyasztók számára kínált termékek skálája teljes körű megoldást nyújt, az eszközök kiterjednek a képrögzítő berendezésektől (digitális fényképezőgépek és szkennerek) egészen a fényképek "előhívását" segítő termékekig (fotónyomtatók). A széles kínálatnak köszönhetően ma a HP a legnagyobb informatikai gyártó a fogyasztói piacon, egyedüliként kínál teljes megoldást a digitális képalkotás piacán.
Imre Zoltán termékmenedzser előadásában kiemelte: Miközben a cég az idén ünnepli a LaserJet nyomtatóinak a 20. születésnapját, a fejlesztések korántsem állnak meg. A lézernyomtatók egyre gyorsabbá, egyre kisebbé és színessé változnak, de párhuzamosan látványos fejlődés történt a tintasugaras eszközök terén is. Az egyik irány volt az egyre jobb, mostanra a fotólaborokon túlmutató fényképminőség elérése, ezzel találkozhatunk a Photosmart és Designjet nyomtatókban, míg a másik irány az irodai felhasználók számára tette elérhetővé a színes nyomtatást a lézer eszközökkel összemérhető sebességű, minőségű és gazdaságosságú Business Inkjet, tintasugaras eszközökkel.
Szelthafner Zoltán termékmenedzser prezentációjában a trendfordulóra hívta fel a figyelmet: A piackutató cégek kutatásai és a gyártók eladási adatai egyaránt igazolják, a személyi számítógépek piacán egyre nagyobb teret hódítanak a mobil eszközök. A HP termékei a nemzetközi és a magyar piacon meghatározó szerepet játszanak. Kiemelkedő részesedéssel rendelkeznek valamennyi szegmensben, mely nagymértékben a társaság technológiai fejlesztéseinek köszönhető: az elmúlt időszakban a HP mutatta be a legtöbb innovatív megoldást ezen piacon. Ez a szemlélet jellemzi termékei tervezésekor, legyen szó kézi számítógépekről, Tablet PC-ről vagy vékony kliensről.
A sajtótájékoztatón elmondták, hogy a cég élen jár a legújabb technológiák alkalmazásában: új ultrakönnyű noteszgépei még nagyobb teljesítményt és még hosszabb üzemidőt nyújtanak, a vezetékmentes alkalmazási lehetőségeknek köszönhetően a munkavégzés nincs többé helyhez kötve. A kézi számítógép fogalma szorosan összefonódik a HP nevével: a vállalat alkotta meg a termékkategóriát és azóta is élen jár fejlesztésükben. A készülékek egyre kisebbek lesznek, egyre több funkcióval rendelkeznek; legújabb lépésként pedig GSM/GPRS, valamint fényképezési funkcióval is gazdagodnak az eszközök.
Ezt követően Miskei Gábor, a HP Magyarország fogyasztói termékekért felelős értékesítési igazgatója beszámolt a Sulinet Expressz programban szerzett tapasztalatokról, valamint a szabályozásban bekövetkezett változások várható hatásairól. A társaság nemrégiben online kérdőíves kutatást végzett a Fotexnettel közösen annak érdekében, hogy felmérje a vásárlói szokásokat. A kutatás tanulsága szerint a legnépszerűbb eszközök a következő hónapokban a digitális fényképezőgép és a személyi számítógép lesznek.
A sajtótájékoztatón Hidegkuti Gergely termékmenedzser elmondta: A vállalatok számára a HP olyan termékeket - hálózati nyomtatókat, nagyformátumú nyomtatókat, projektorokat - ajánl, amelyek minőségi különbséget garantálnak: használatukkal kiváló minőség érhető el, valamint gyorsabb, hatékonyabb munkavégzést tesznek lehetővé számukra. A vállalat Kiegyensúlyozott Telepítés stratégiájának keretében a komplex vállalati nyomtatóparkot a személyes használatú kisebb, és a közös használatú, nagyobb eszközök ésszerű harmóniájaként képzeli el.
Véleménye szerint a legújabb fejlesztéseknek köszönhetően a kisebb eszközök üzemeltetési költsége is összemérhető a nagyobb berendezésekkel, míg a nagy nyomtatók és többfunkciós hálózati másolók is a személyes nyomtatás kényelmét és biztonságát nyújtják. A vezető piaci pozíció lehetőséget ad a vállalatnak arra, hogy az ügyfél igényeihez illeszkedő, a hálózati infrastruktúrába könnyen integrálható, esetenként speciális funkciókkal (költségkövetés, biztonság) ellátott, komplex nyomtatási rendszereket tervezzen és adjon át.
Novák Viktor termékmenedzser prezentációjában hangsúlyozta: Az otthoni fogyasztók számára kínált termékek skálája teljes körű megoldást nyújt, az eszközök kiterjednek a képrögzítő berendezésektől (digitális fényképezőgépek és szkennerek) egészen a fényképek "előhívását" segítő termékekig (fotónyomtatók). A széles kínálatnak köszönhetően ma a HP a legnagyobb informatikai gyártó a fogyasztói piacon, egyedüliként kínál teljes megoldást a digitális képalkotás piacán.
Imre Zoltán termékmenedzser előadásában kiemelte: Miközben a cég az idén ünnepli a LaserJet nyomtatóinak a 20. születésnapját, a fejlesztések korántsem állnak meg. A lézernyomtatók egyre gyorsabbá, egyre kisebbé és színessé változnak, de párhuzamosan látványos fejlődés történt a tintasugaras eszközök terén is. Az egyik irány volt az egyre jobb, mostanra a fotólaborokon túlmutató fényképminőség elérése, ezzel találkozhatunk a Photosmart és Designjet nyomtatókban, míg a másik irány az irodai felhasználók számára tette elérhetővé a színes nyomtatást a lézer eszközökkel összemérhető sebességű, minőségű és gazdaságosságú Business Inkjet, tintasugaras eszközökkel.
Szelthafner Zoltán termékmenedzser prezentációjában a trendfordulóra hívta fel a figyelmet: A piackutató cégek kutatásai és a gyártók eladási adatai egyaránt igazolják, a személyi számítógépek piacán egyre nagyobb teret hódítanak a mobil eszközök. A HP termékei a nemzetközi és a magyar piacon meghatározó szerepet játszanak. Kiemelkedő részesedéssel rendelkeznek valamennyi szegmensben, mely nagymértékben a társaság technológiai fejlesztéseinek köszönhető: az elmúlt időszakban a HP mutatta be a legtöbb innovatív megoldást ezen piacon. Ez a szemlélet jellemzi termékei tervezésekor, legyen szó kézi számítógépekről, Tablet PC-ről vagy vékony kliensről.
A sajtótájékoztatón elmondták, hogy a cég élen jár a legújabb technológiák alkalmazásában: új ultrakönnyű noteszgépei még nagyobb teljesítményt és még hosszabb üzemidőt nyújtanak, a vezetékmentes alkalmazási lehetőségeknek köszönhetően a munkavégzés nincs többé helyhez kötve. A kézi számítógép fogalma szorosan összefonódik a HP nevével: a vállalat alkotta meg a termékkategóriát és azóta is élen jár fejlesztésükben. A készülékek egyre kisebbek lesznek, egyre több funkcióval rendelkeznek; legújabb lépésként pedig GSM/GPRS, valamint fényképezési funkcióval is gazdagodnak az eszközök.
Ezt követően Miskei Gábor, a HP Magyarország fogyasztói termékekért felelős értékesítési igazgatója beszámolt a Sulinet Expressz programban szerzett tapasztalatokról, valamint a szabályozásban bekövetkezett változások várható hatásairól. A társaság nemrégiben online kérdőíves kutatást végzett a Fotexnettel közösen annak érdekében, hogy felmérje a vásárlói szokásokat. A kutatás tanulsága szerint a legnépszerűbb eszközök a következő hónapokban a digitális fényképezőgép és a személyi számítógép lesznek.