Alex
Az MSN szövetséget kötött a Fox Sportsszal
Az MSN több évre szóló, sokmilió dolláros szerződést kötött a Fox Sports médiavállalkozással, ezáltal a világ egyik vezető portálja a korábbinál jóval gazdagabb sporttartalmat fog kinálni.
A Microsoft által birtokolt MSN portálnak három éven keresztült az ESPN szállította a sporttal kapcsolatos információkat, melyért cserébe az ESPN saját maga adhatta el az ott lévő reklámdobozokat is. Az új szövetség révén az MSN kizárólagos tartalomterjesztővé és a Fox aloldal értékesítőjévé is válik, továbbá a tévécsatornával közös, egyesített offline-online reklámcsomagokat fog árulni.
"Minden nagyobb hirdetővel kapcsolatban állunk, de eddig nem tudtunk nekik sporttal kapcsolatos felületeket biztosítani" - nyilatkozta az MSN médiatervezője, Joanne Bradford. A hölgy kiemelte, hogy a főként 18-49 éves férfiakból álló közönség kiemelten érdekes az autóipar, a pénzügyi szolgáltatók, az utazási irodák és az üditőgyártók számára.
A megállapodás persze a Fox Sports számára is gyümölcsöző lehet, hisz a comScore Networks piackutató cég adatai szerint márciusban az ESPN 16 millió nézőjével szemben nekik "csupán" 2,9 millió egyedi látogatójuk volt, és reményeik szerint az MSN 350 milliós havi nézőtábora jelentősen emelni fogja az ő ismertségüket is. "Számtalan hirdető csak a legjobbaknál reklámoz" - nyilatkozta a Fox Sports ügyvezető igazgatója, Ross Levinsohn, és közölte, hogy az egyezség által reményeik szerint nagyobb szeletet sikerül kihasítaniuk a reklámtortából.
A Microsoft által birtokolt MSN portálnak három éven keresztült az ESPN szállította a sporttal kapcsolatos információkat, melyért cserébe az ESPN saját maga adhatta el az ott lévő reklámdobozokat is. Az új szövetség révén az MSN kizárólagos tartalomterjesztővé és a Fox aloldal értékesítőjévé is válik, továbbá a tévécsatornával közös, egyesített offline-online reklámcsomagokat fog árulni.
"Minden nagyobb hirdetővel kapcsolatban állunk, de eddig nem tudtunk nekik sporttal kapcsolatos felületeket biztosítani" - nyilatkozta az MSN médiatervezője, Joanne Bradford. A hölgy kiemelte, hogy a főként 18-49 éves férfiakból álló közönség kiemelten érdekes az autóipar, a pénzügyi szolgáltatók, az utazási irodák és az üditőgyártók számára.
A megállapodás persze a Fox Sports számára is gyümölcsöző lehet, hisz a comScore Networks piackutató cég adatai szerint márciusban az ESPN 16 millió nézőjével szemben nekik "csupán" 2,9 millió egyedi látogatójuk volt, és reményeik szerint az MSN 350 milliós havi nézőtábora jelentősen emelni fogja az ő ismertségüket is. "Számtalan hirdető csak a legjobbaknál reklámoz" - nyilatkozta a Fox Sports ügyvezető igazgatója, Ross Levinsohn, és közölte, hogy az egyezség által reményeik szerint nagyobb szeletet sikerül kihasítaniuk a reklámtortából.