Berta Sándor
CD- és DVD-lemezeket dob piacra a Samsung
Újabb szereplővel gazdagodik az amúgy is tekintélyes írható és újraírható CD- és DVD-lemez piac. 2004 májusától kerülnek a boltokba a dél-koreai cég által készített írható és újraírható korongok.
Lassan már most is ember legyen a talpán, aki képes eligazodni a megannyi márkanév között a boltok polcain, és alig két hónap múlva új nevet kell majd megjegyeznünk. Kérdéses persze, hogy milyen lesz e CD-k és DVD-k fogadtatása? A Samsung a diszkeket érdekes módon nem a saját neve alatt fogja megjelentetni, hanem egy külön márkanevet hozott létre ebből a célból. Ez a módszer igazán nem számít újdonságnak, hiszen számos gyártó él ezzel az eszközzel. A Samsung által készített lemezek márkaneve Pleomax lesz és először Hannoverben, az idei CeBIT-en fognak bemutatkozni.
Külön érdekesség, hogy a marketing itt is egyre nagyobb szerepet játszik, a Pleomaxon látható különleges figurával ugyanis a dél-koreai gyártó a fiatal vásárlókra próbál hatni. A korongokat a Samsung közel egy esztendőn át fejlesztette és állítása szerint a jövőben minőségileg és dizájnban is rendkívül magas minőségű CD- és DVD lemezeket akar a piacra dobni.
Azzal a gyártónál is tisztában vannak, hogy a különböző cégek termékei között gyakorlatilag alig vannak technikai különbségek, éppen ezért a dél-koreai vállalat nem is erre helyezi a fő hangsúlyt. Németországban és a többi európai országban a Pleomax lemezek május elsejétől lesznek kaphatók a boltokban és az áruházakban. A Samsung a nagykereskedőket már a CeBIT-en meg szeretné győzni arról, hogy érdemes felvenniük az új termékeket az árukínálatukba.
Lassan már most is ember legyen a talpán, aki képes eligazodni a megannyi márkanév között a boltok polcain, és alig két hónap múlva új nevet kell majd megjegyeznünk. Kérdéses persze, hogy milyen lesz e CD-k és DVD-k fogadtatása? A Samsung a diszkeket érdekes módon nem a saját neve alatt fogja megjelentetni, hanem egy külön márkanevet hozott létre ebből a célból. Ez a módszer igazán nem számít újdonságnak, hiszen számos gyártó él ezzel az eszközzel. A Samsung által készített lemezek márkaneve Pleomax lesz és először Hannoverben, az idei CeBIT-en fognak bemutatkozni.
Külön érdekesség, hogy a marketing itt is egyre nagyobb szerepet játszik, a Pleomaxon látható különleges figurával ugyanis a dél-koreai gyártó a fiatal vásárlókra próbál hatni. A korongokat a Samsung közel egy esztendőn át fejlesztette és állítása szerint a jövőben minőségileg és dizájnban is rendkívül magas minőségű CD- és DVD lemezeket akar a piacra dobni.
Azzal a gyártónál is tisztában vannak, hogy a különböző cégek termékei között gyakorlatilag alig vannak technikai különbségek, éppen ezért a dél-koreai vállalat nem is erre helyezi a fő hangsúlyt. Németországban és a többi európai országban a Pleomax lemezek május elsejétől lesznek kaphatók a boltokban és az áruházakban. A Samsung a nagykereskedőket már a CeBIT-en meg szeretné győzni arról, hogy érdemes felvenniük az új termékeket az árukínálatukba.