Spencer
Az AOL 99 centért kínál hollywoodi filmeket
Az America Online szerdán indult legújabb promóciós kampánya keretein belül az AOL tagoknak mindössze 99 centet kell fizetniük egy-egy - a Movielink szolgáltatás segítségével letöltött - teljes hosszúságú mozifilmért.
Az ily módon beszerzett filmek nem kerülnek a felhasználók birtokába, hanem inkább egyfajta bérlési megoldásról van szó, ugyanis a filmek megnézésére 30 nap áll rendelkezésre és a filmeket a lejátszás első pillanatától számított 24 órán belül meg kell nézni. Az America Online kínálatában többek közt olyan friss hollywoodi alkotások is megtalálhatók, mint például "A Karib-tenger kalózai - A Fekete Gyöngy átka" (The Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl).
Az America Online ilyen és ehhez hasonló digitális média szolgáltatásokkal kívánja rávenni előfizetőit arra, hogy a szélessávú (broadband) internet szolgáltatások árán felül egyéb díjakat is hajlandóak legyenek kifizetni. Az America Online az utóbbi időkben egyébként mindent megtesz annak érdekében, hogy a jelenleg még telefonos (dial-up) internet eléréssel rendelkező ügyfelei mihamarabb áttérjenek a szélessávú internet használatára, ugyanis a vállalat telefonos internet szolgáltatása immár hosszú ideje komoly veszteségeket termel.
Az America Online dial-up előfizetőinek száma az elmúlt esztendő harmadik negyedévében mintegy 688 ezerrel csökkent, míg az ezt megelőző negyedévben több mint 846 ezerrel zsugorodott a betárcsázós AOL ügyfelek száma. A cég dial-up előfizetőinek nagyrésze 23.90 dollárt fizet havonta az internet szolgáltatásért. Az AOL jelen pillanatban megközelítőleg 2,6 millió előfizető számára szolgáltat szélessávú internet kapcsolatot, melynek havidíja 14,95 dollár.
Szakértők szerint jelenleg sok felhasználónak egyszerűen nincs szüksége a broadband internet nyújtotta nagy adatátviteli sebességre, éppen ezért a szolgáltatók ezt a nagy sebességet ténylegesen kihasználó digitális média szolgáltatásokkal próbálják meg elcsábítani a felhasználókat.
Az ily módon beszerzett filmek nem kerülnek a felhasználók birtokába, hanem inkább egyfajta bérlési megoldásról van szó, ugyanis a filmek megnézésére 30 nap áll rendelkezésre és a filmeket a lejátszás első pillanatától számított 24 órán belül meg kell nézni. Az America Online kínálatában többek közt olyan friss hollywoodi alkotások is megtalálhatók, mint például "A Karib-tenger kalózai - A Fekete Gyöngy átka" (The Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl).
Az America Online ilyen és ehhez hasonló digitális média szolgáltatásokkal kívánja rávenni előfizetőit arra, hogy a szélessávú (broadband) internet szolgáltatások árán felül egyéb díjakat is hajlandóak legyenek kifizetni. Az America Online az utóbbi időkben egyébként mindent megtesz annak érdekében, hogy a jelenleg még telefonos (dial-up) internet eléréssel rendelkező ügyfelei mihamarabb áttérjenek a szélessávú internet használatára, ugyanis a vállalat telefonos internet szolgáltatása immár hosszú ideje komoly veszteségeket termel.
Az America Online dial-up előfizetőinek száma az elmúlt esztendő harmadik negyedévében mintegy 688 ezerrel csökkent, míg az ezt megelőző negyedévben több mint 846 ezerrel zsugorodott a betárcsázós AOL ügyfelek száma. A cég dial-up előfizetőinek nagyrésze 23.90 dollárt fizet havonta az internet szolgáltatásért. Az AOL jelen pillanatban megközelítőleg 2,6 millió előfizető számára szolgáltat szélessávú internet kapcsolatot, melynek havidíja 14,95 dollár.
Szakértők szerint jelenleg sok felhasználónak egyszerűen nincs szüksége a broadband internet nyújtotta nagy adatátviteli sebességre, éppen ezért a szolgáltatók ezt a nagy sebességet ténylegesen kihasználó digitális média szolgáltatásokkal próbálják meg elcsábítani a felhasználókat.