JohnnyCage
Az amerikai felhasználók gyorsabb, megbízhatóbb netet akarnak
A szélessávú internethozzáférésre váltó amerikai felhasználók elsősorban a nagyobb sebesség, a megbízhatóbb elérés, valamint a telefonvonal felszabadítása érdekében cserélik le modemes kapcsolatukat.
A Strategy Analytics piackutató cég által mintegy 525 amerikai broadband felhasználó megkérdezésével készített felmérés szerint az amerikai internetezők elsősorban nem a zenefájlok és videók letöltése miatt fizetnek elő a nagysebességű internetszolgáltatásokra.
"A broadband terjedését az Egyesült Államokban továbbra is az olyan alapvető funkció alapozzák meg, mint a nagyobb megbízhatóság és sebesség, nem pedig az olyan prémiumszolgáltatások iránti igény, mint például a különféle zene- és videószolgáltatások" - mondta James Penhune, a Strategy Analytics egyik elemzője.
A felmérés eredménye komoly csalódást jelenthet azon internetes társaságoknak, amelyek azt remélik, hogy a nagysebességű internethozzáférések elterjedésével robbanásszerű növekedésnek fog indulni az online médiaszolgáltatások szegmense. Bár az amerikai broadband előfizetők száma elérte a 19 milliót, a különféle online médiaszolgáltatások továbbra is másodlagos szerepet kapnak az olyan, kisebb sávszélességet igénylő alkalmazások mellett, mint például az e-mail.
Az olyan internetes óriások, mint az America OnLine (AOL), a Microsoft MSN, és a Yahoo egyaránt érdekeltek az online médiaszolgáltatások szegmensében. A társaságok reményei szerint a szélessávú internetkapcsolatok felhasználói a jövőben nagyszámban fognak csatlakozni a különféle előfizetés alapú médiaszolgáltatásokhoz.
A felmérés szerint a broadband felhasználók általában elégedettek a hozzáférés sebességével, valamint megbízhatóságával. Az internetszolgáltatók által nyújtott különféle tartalmakkal, az ügyfélszolgálattal, és a szolgáltatások árával azonban már kevésbé elégedettek a felhasználók.
Bár a nagysebességű hozzáférések új, magasabb színvonalú szolgáltatások elérését is lehetővé teszik, a megkérdezett broadband felhasználók mindössze 45 százaléka válaszolt úgy, hogy hajlandó lenne fizetni a különféle zene- és videószolgáltatásokért.
A Strategy Analytics piackutató cég által mintegy 525 amerikai broadband felhasználó megkérdezésével készített felmérés szerint az amerikai internetezők elsősorban nem a zenefájlok és videók letöltése miatt fizetnek elő a nagysebességű internetszolgáltatásokra.
"A broadband terjedését az Egyesült Államokban továbbra is az olyan alapvető funkció alapozzák meg, mint a nagyobb megbízhatóság és sebesség, nem pedig az olyan prémiumszolgáltatások iránti igény, mint például a különféle zene- és videószolgáltatások" - mondta James Penhune, a Strategy Analytics egyik elemzője.
A felmérés eredménye komoly csalódást jelenthet azon internetes társaságoknak, amelyek azt remélik, hogy a nagysebességű internethozzáférések elterjedésével robbanásszerű növekedésnek fog indulni az online médiaszolgáltatások szegmense. Bár az amerikai broadband előfizetők száma elérte a 19 milliót, a különféle online médiaszolgáltatások továbbra is másodlagos szerepet kapnak az olyan, kisebb sávszélességet igénylő alkalmazások mellett, mint például az e-mail.
Az olyan internetes óriások, mint az America OnLine (AOL), a Microsoft MSN, és a Yahoo egyaránt érdekeltek az online médiaszolgáltatások szegmensében. A társaságok reményei szerint a szélessávú internetkapcsolatok felhasználói a jövőben nagyszámban fognak csatlakozni a különféle előfizetés alapú médiaszolgáltatásokhoz.
A felmérés szerint a broadband felhasználók általában elégedettek a hozzáférés sebességével, valamint megbízhatóságával. Az internetszolgáltatók által nyújtott különféle tartalmakkal, az ügyfélszolgálattal, és a szolgáltatások árával azonban már kevésbé elégedettek a felhasználók.
Bár a nagysebességű hozzáférések új, magasabb színvonalú szolgáltatások elérését is lehetővé teszik, a megkérdezett broadband felhasználók mindössze 45 százaléka válaszolt úgy, hogy hajlandó lenne fizetni a különféle zene- és videószolgáltatásokért.