JohnnyCage
Továbbra is az OEM szegmensre koncentrál az MSI
A tajvani alaplap- és videókártya gyártó Micro-Star International (MSI) a jövőben még nagyobb figyelmet kíván szentelni OEM partnereinek, amely cégek rendelései a társaság bevételének jelentős részét képezik.
Joseph Hsu MSI elnök elmondása szerint a társaság OEM megrendelései egyre gyarapodnak, ezért érthető a cég lépése.
A társaság bevételeinek jelenleg 50 százalékát képviselik az OEM partnercégek megrendelései, elsősorban a grafikus kártyáknak köszönhetően. Az idei első félévben a társaság mintegy 6 millió videókártyát szállított le, amely 30 százalékkal több a teljes 2001-es év 4,6 millió darabos eredményénél. A legyártott videókártyák mintegy 80 százaléka került az OEM partnerekhez, és csak a fennmaradó 20 százalék jutott el a nagykereskedelmi piacra. Ami az alaplap-eladásokat illeti, az eladott alaplapok 30 százaléka készült OEM megrendelésre, az eszközök 70 százaléka pedig a cég saját márkaneve alatt jutott el számítástechnikai szaküzletekbe.
Az idei második félév jelentős, PC gyártóktól érkező megrendelései az OEM irányú eladások részarányának további növekedését vetítik előre a nagykereskedelmi csatornákat célzó termékekhez képest. Hsu elmondása szerint az általános bizonytalanság ellenére az iskolakezdési vásárlószezon összeségében minden bizonnyal fellendülést fog hozni a cég számára, elsősorban az európai, illetve kínai eladásoknak köszönhetően.
Az egykor alaplapgyártóként induló társaság az elmúlt években jelentős technológiai előrelépésének, illetve erőteljes gyártási hátterének köszönhetően az egyik legnépszerűbb szerződéses PC gyártóvá vált az Asustek Computer, illetve a Hon-Hai Precision Industry (Foxconn Electronics) mögött.
Joseph Hsu MSI elnök elmondása szerint a társaság OEM megrendelései egyre gyarapodnak, ezért érthető a cég lépése.
A társaság bevételeinek jelenleg 50 százalékát képviselik az OEM partnercégek megrendelései, elsősorban a grafikus kártyáknak köszönhetően. Az idei első félévben a társaság mintegy 6 millió videókártyát szállított le, amely 30 százalékkal több a teljes 2001-es év 4,6 millió darabos eredményénél. A legyártott videókártyák mintegy 80 százaléka került az OEM partnerekhez, és csak a fennmaradó 20 százalék jutott el a nagykereskedelmi piacra. Ami az alaplap-eladásokat illeti, az eladott alaplapok 30 százaléka készült OEM megrendelésre, az eszközök 70 százaléka pedig a cég saját márkaneve alatt jutott el számítástechnikai szaküzletekbe.
Az idei második félév jelentős, PC gyártóktól érkező megrendelései az OEM irányú eladások részarányának további növekedését vetítik előre a nagykereskedelmi csatornákat célzó termékekhez képest. Hsu elmondása szerint az általános bizonytalanság ellenére az iskolakezdési vásárlószezon összeségében minden bizonnyal fellendülést fog hozni a cég számára, elsősorban az európai, illetve kínai eladásoknak köszönhetően.
Az egykor alaplapgyártóként induló társaság az elmúlt években jelentős technológiai előrelépésének, illetve erőteljes gyártási hátterének köszönhetően az egyik legnépszerűbb szerződéses PC gyártóvá vált az Asustek Computer, illetve a Hon-Hai Precision Industry (Foxconn Electronics) mögött.