JohnnyCage
Növekedett az olimpiai hirdetők webes forgalma
A Salt Lake City-ben megrendezett, 2002-es Téli Olimpiai Játékok hirdetői, illetve támogatói a napokban ugrásszerű növekedést tapasztaltak internetoldalaik látogatóinak számában, áll egy jelentésben.
A napokban kiadott jelentés szerint a társaságok számára kifizetődő a Téli Olimpiai Játékok támogatása, mivel a hirdetések máris jelentős eredményt értek el a cégek weboldalainak népszerűsítésében. A játékok egyik támogatója, a General Motors Corp. leányvállalataként működő Chevrolet például 88 százalékos növekedést regisztrált weboldalán, amelynek napi látogatottsága így elérte a 70700-at a február 10-ével végződő héten, áll a Jupiter Media Metrix internetes piackutató cég által kiadott jelentésben.
A telekommunikációs óriás Quest, amely szintén az idei téli olimpia egyik fő hirdetője és támogatója, 54 százalékos növekedést ért el weboldalának látogatottságában, a társaság oldalát jelenleg napi 84 ezer felhasználó keresi fel. A TMP Worldwide Monster.com részlege 16 százalékkal növelte napi látogatóinak számát, amely jelenleg 988 ezer körül mozog.
A Téli Olimpiai Játékok rekord nézőszámot eredményezett az NBC számára. A General Electric leányvállalata a nyitóceremónia sugárzásával a társaság eddigi legnagyobb nézőszámát vonzotta a képernyők elé, a csatorna által közvetített sporteseményeket pedig jóval többen nézik, mint amennyien 1998-ban a Nagano-i (Japán) Téli Olimpiai Játékokra kíváncsiak voltak az NBC tálalásában.
Az NBC az idei játékok közvetítése során jelentős előnyt kovácsolt az élő közvetítésekből, amelyek Nagano, illetve Sydney esetében a nagy időeltolódás miatt megvalósíthatatlanok voltak. A Salt Lake City-ben megrendezett játékok kezdetéig az NBC mintegy 720 millió dollár bevételt szerzett a 375 órás olimpiai műsor reklámszerződéseiből. A közvetítés az NBC-n, valamint MSNBC és CNBC testvércsatornáin folyik.
A Jupiter szerint az NBC olimpiai weboldalát (http://www.nbcolympics.com) a február 10-ével végződő héten napi 393200 látogató kereste fel, miközben a Salt Lake City olimpiai oldal (http://www.saltlake2002.com) napi látogatóinak száma 248600 volt.
A napokban kiadott jelentés szerint a társaságok számára kifizetődő a Téli Olimpiai Játékok támogatása, mivel a hirdetések máris jelentős eredményt értek el a cégek weboldalainak népszerűsítésében. A játékok egyik támogatója, a General Motors Corp. leányvállalataként működő Chevrolet például 88 százalékos növekedést regisztrált weboldalán, amelynek napi látogatottsága így elérte a 70700-at a február 10-ével végződő héten, áll a Jupiter Media Metrix internetes piackutató cég által kiadott jelentésben.
A telekommunikációs óriás Quest, amely szintén az idei téli olimpia egyik fő hirdetője és támogatója, 54 százalékos növekedést ért el weboldalának látogatottságában, a társaság oldalát jelenleg napi 84 ezer felhasználó keresi fel. A TMP Worldwide Monster.com részlege 16 százalékkal növelte napi látogatóinak számát, amely jelenleg 988 ezer körül mozog.
A Téli Olimpiai Játékok rekord nézőszámot eredményezett az NBC számára. A General Electric leányvállalata a nyitóceremónia sugárzásával a társaság eddigi legnagyobb nézőszámát vonzotta a képernyők elé, a csatorna által közvetített sporteseményeket pedig jóval többen nézik, mint amennyien 1998-ban a Nagano-i (Japán) Téli Olimpiai Játékokra kíváncsiak voltak az NBC tálalásában.
Az NBC az idei játékok közvetítése során jelentős előnyt kovácsolt az élő közvetítésekből, amelyek Nagano, illetve Sydney esetében a nagy időeltolódás miatt megvalósíthatatlanok voltak. A Salt Lake City-ben megrendezett játékok kezdetéig az NBC mintegy 720 millió dollár bevételt szerzett a 375 órás olimpiai műsor reklámszerződéseiből. A közvetítés az NBC-n, valamint MSNBC és CNBC testvércsatornáin folyik.
A Jupiter szerint az NBC olimpiai weboldalát (http://www.nbcolympics.com) a február 10-ével végződő héten napi 393200 látogató kereste fel, miközben a Salt Lake City olimpiai oldal (http://www.saltlake2002.com) napi látogatóinak száma 248600 volt.