Berta Sándor
A dél-koreai gyártók határozzák meg a tévépiacot
Szinte minden második készüléket a Samsung és az LG értékesít.
A The Korea Herald dél-koreai napilap arról számolt be, hogy az IHS Markit piackutatóinak adatai alapján a Samsung Electronics és az LG piaci részesedése a televíziók területén az idei esztendő második negyedévében 48,1, míg a harmadik negyedévében 46,2 százalék volt. Az eladott tévék 30,3 százaléka volt a Samsung terméke, míg 15,9 százaléka az LG által piacra dobott modell. A kínai gyártók piaci részesedése 23,2 százalékot tett ki. Az adatokból az derült ki, hogy ugyan a kínai cégek több készüléket szállítottak ki, mint a dél-koreai versenytársaik, de a termékeiket azoknál olcsóbban értékesítették.
A QLED TV-k teljes értékesítési volumene 1,16 millió darab volt, ez 520 000-rel haladta meg az előző év azonos időszakában regisztrált mennyiséget. A Samsung agresszív marketing- és eladási tevékenységet folytat azért, hogy növelje a QLED-TV értékesítéseit.
Az elmúlt három negyedévben a Samsung 3,15 millió terméket értékesített, ez közel a kétszerese volt az egy évvel korábbi eladási mennyiségnek. Az LG tavaly szeptemberhez képest 1 százalékkal több OLED-TV-t adott el. Amíg a gyártó 2018 szeptemberében 1,05 millió OLED televíziót értékesített, addig az idén már 1,06 milliót.
A The Korea Herald dél-koreai napilap arról számolt be, hogy az IHS Markit piackutatóinak adatai alapján a Samsung Electronics és az LG piaci részesedése a televíziók területén az idei esztendő második negyedévében 48,1, míg a harmadik negyedévében 46,2 százalék volt. Az eladott tévék 30,3 százaléka volt a Samsung terméke, míg 15,9 százaléka az LG által piacra dobott modell. A kínai gyártók piaci részesedése 23,2 százalékot tett ki. Az adatokból az derült ki, hogy ugyan a kínai cégek több készüléket szállítottak ki, mint a dél-koreai versenytársaik, de a termékeiket azoknál olcsóbban értékesítették.
A QLED TV-k teljes értékesítési volumene 1,16 millió darab volt, ez 520 000-rel haladta meg az előző év azonos időszakában regisztrált mennyiséget. A Samsung agresszív marketing- és eladási tevékenységet folytat azért, hogy növelje a QLED-TV értékesítéseit.
Az elmúlt három negyedévben a Samsung 3,15 millió terméket értékesített, ez közel a kétszerese volt az egy évvel korábbi eladási mennyiségnek. Az LG tavaly szeptemberhez képest 1 százalékkal több OLED-TV-t adott el. Amíg a gyártó 2018 szeptemberében 1,05 millió OLED televíziót értékesített, addig az idén már 1,06 milliót.