Berta Sándor
Sorozatokba és filmekbe fektet be az Apple
Az óriáscég nem sajnálja a pénzt a Netflix elleni küzdelemben.
A Financial Times, a The Information, a The Times és a Bloomberg egyaránt arról számoltak be, hogy az Apple egyre több pénzt ad ki azért, hogy lépést tudjon tartani a stream-piacon a legnagyobb vetélytársának számító Netflixszel. A kaliforniai konszern eddig több mint 6 milliárd dollárt fektetett be olyan filmekbe és show-műsorokba, amelyeket az új stream-platformján fog vetíteni. Tim Cook, az Apple vezetője március végén jelentette be az Apple TV+ nevű szolgáltatást, amely egy újragondolt alkalmazás, egyesítve az iTunes rendszerén keresztül értékesített mozifilmeket és tévésorozatokat, a kényelmes, havi 10 dollárt kóstáló előfizetési ajánlatot, exkluzív tartalmakat, az Apple által készített új sorozatokat és egyéb műsorokat, valamint az élőben streamelt további közvetítéseket. A társaság a siker érdekében számos jól ismert nevet leszerződtetett, jelen lesznek a HBO és a Showtime alkotásai, de felbukkan majd Oprah és Jennifer Aniston is, akiket további ismert hollywoodi sztárok egészítenek ki.
A Bloomberg arról írt, hogy az új ajánlat várhatóan novembertől lesz elérhető és a kínálatban csak korlátozottan lesznek show-műsorok. A vállalat fokozatosan növelni fogja az elérhető alkotások számát. Az előfizetési díj marad a korábban közölt 10 dollár és az Apple 2020-ig 50 milliárd dolláros bevétellel számol.
A Financial Times a cikkében kiemelte, hogy csak a The Morning Show nevű sorozatért, amelyben Jennifer Aniston és Reese Witherspoon szerepel majd, több százmillió dollárt adott ki az óriáscég. A The Morning Show egy epizódjának elkészítése jóval többe fog kerülni, mint a Trónok harca utolsó évada egyetlen részének leforgatása.
A társaság szóvivője nem kommentálta a kiszivárgott híreket.
A Financial Times, a The Information, a The Times és a Bloomberg egyaránt arról számoltak be, hogy az Apple egyre több pénzt ad ki azért, hogy lépést tudjon tartani a stream-piacon a legnagyobb vetélytársának számító Netflixszel. A kaliforniai konszern eddig több mint 6 milliárd dollárt fektetett be olyan filmekbe és show-műsorokba, amelyeket az új stream-platformján fog vetíteni. Tim Cook, az Apple vezetője március végén jelentette be az Apple TV+ nevű szolgáltatást, amely egy újragondolt alkalmazás, egyesítve az iTunes rendszerén keresztül értékesített mozifilmeket és tévésorozatokat, a kényelmes, havi 10 dollárt kóstáló előfizetési ajánlatot, exkluzív tartalmakat, az Apple által készített új sorozatokat és egyéb műsorokat, valamint az élőben streamelt további közvetítéseket. A társaság a siker érdekében számos jól ismert nevet leszerződtetett, jelen lesznek a HBO és a Showtime alkotásai, de felbukkan majd Oprah és Jennifer Aniston is, akiket további ismert hollywoodi sztárok egészítenek ki.
A Bloomberg arról írt, hogy az új ajánlat várhatóan novembertől lesz elérhető és a kínálatban csak korlátozottan lesznek show-műsorok. A vállalat fokozatosan növelni fogja az elérhető alkotások számát. Az előfizetési díj marad a korábban közölt 10 dollár és az Apple 2020-ig 50 milliárd dolláros bevétellel számol.
A Financial Times a cikkében kiemelte, hogy csak a The Morning Show nevű sorozatért, amelyben Jennifer Aniston és Reese Witherspoon szerepel majd, több százmillió dollárt adott ki az óriáscég. A The Morning Show egy epizódjának elkészítése jóval többe fog kerülni, mint a Trónok harca utolsó évada egyetlen részének leforgatása.
A társaság szóvivője nem kommentálta a kiszivárgott híreket.