Berta Sándor

VR-szemüvegek - árat csökkentett a Sony is

A japán konszern gyorsan reagált a HTC lépésére, úgy néz ki, árharc alakul ki a virtuális valóság-eszközök terén.

A tajvani gyártó augusztus végén jelentette be, hogy a Vive nevű virtuális valóság szemüvege árát 200 dollárral mérsékelte és valószínűsíteni lehetett, hogy ez a döntés árharcot generálhat. A Vive eddig 799 dollárba került, az új ár 599 dollár, amely még mindig viszonylag magasnak tekinthető, különösen annak tükrében, hogy az Oculus Rift most 399 dollárért vásárolható meg Észak-Amerikában. A társaság arra számított, hogy a felhasználók érdeklődését sikerül az eddiginél jobban felkelteni a termék iránt.

Nos, a HTC lépése bejött, hiszen a Sony nevében Mary Yee, a PlayStation marketingjéért felelős alelnök bejelentette, hogy az Amerikai Egyesült Államokban a PlayStation VR virtuális valóság szemüveg vásárlói ingyen megkapják kiegészítőként a Playstation Camera nevű kiegészítőt, ami kereken 60 dollár megtakarítását jelenti. Az USA-ban 399 dollárba kerül a csomag, míg Kanadában 499 kanadai dollárba. Emellett a PlayStation VR Worlds csomag, amelynek része a PlayStation VR szemüveg, a PlayStation Camera, két PlayStation Move vezérlőegység és a PlayStation VR Worlds szoftver, 449 amerikai, illetve 579 kanadai dollárért vehető meg.

Európában szintén van árcsökkentés, igaz, nem hivatalos. Az Amazon.de-nél szeptember elseje óta 299 euróért vásárolható meg a PlayStation VR, ez kereken 100 euróval kevesebb a korábbinál, viszont ez az ajánlat nem tartalmazza a kamerát. Mind az USA-ban, mind Európában vannak még további csomagajánlatok, például a már említett VR Worlds.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Sir Cryalot #3
    "A 4K tévéknek meg mi a rák közük van a VR szemüvegekhez?"

    mondjuk hogy az egyik legalább kicsit praktikus,

    a másik meg még annyira se hogy marketing maszlagot leszámítva bármi is szóljon mellette
  • asgh #2
    Milyen marketing maszlagról beszélsz?
    Az Oculus árat csökkentett, erre kellett reagálnia a HTC-nek. A Sony pedig a kezdetektől arra játszott, hogy egy PC-s VR szemüveg áráért adják a PS4+PSVR kombót, így akinek nincs erős PC-je, azt a PS felé csábítsák, ezért kellett nekik is korrigálniuk az áraikon.

    A 4K tévéknek meg mi a rák közük van a VR szemüvegekhez?
  • Sir Cryalot #1
    Jól összehozták hogy a 4K tévék térnyerésével kell szembenéznie a sisakok elterjedésének :D
    ...
    Taiwaniaktól többet vártam minthogy kétpofára egyék a az usák nyugati parti marketingmaszlagot.