Berta Sándor
Olcsóbb lett a HTC Vive
A virtuális valóság szemüveg árát 200 dollárral mérsékelte a cég, a 25 százalékos árcsökkentés árharcot generálhat.
Jelenleg egyáltalán nincsenek könnyű helyzetben a virtuális valóság szemüvegeket fejlesztő és piacra dobó gyártók. Ez egyaránt igaz az Oculus VR-re és a HTC-re is. Utóbbi készüléke, a HTC Vive eddig a legdrágább modell volt a piacon, azonban a vállalat úgy döntött, hogy 200 dollárral, illetve euróval csökkenti a kiegészítő árát, hogy így segítse elő az elterjedését.
A HTC Vive eddig 799 dollárba került, az új ár 599 dollár, amely még mindig viszonylag magasnak tekinthető, különösen annak tükrében, hogy az Oculus Rift most 399 dollárért vásárolható meg Észak-Amerikában. Mindenesetre a HTC lépése árharcot generálhat a piacon, emellett a társaság arra számít, hogy a felhasználók érdeklődését is sikerül az eddiginél jobban felkelteni a termék iránt.
A HTC az árcsökkentés mellé még egy 1 hónapos, ingyenes tesztelési időszakot is kínál a Viveporthoz. Ezt az ajánlatot a Vive összes megvásárlója megkapja. A konstrukció keretében a felhasználók 30 napig hozzáférhetnek a gyártó szoftverboltjában lévő több mint 200 virtuális valóság játékhoz. Dan O'Brien, a HTC Vive amerikai értékesítéséért felelős vezető elmondta, hogy világszerte jelentős mértékben növelni szeretnék az eladásokat. Úgy gondolják, hogy most volt a megfelelő időpont az ár átgondolására és módosítására.
A HTC Vive március elseje óta itthon is kapható.
Jelenleg egyáltalán nincsenek könnyű helyzetben a virtuális valóság szemüvegeket fejlesztő és piacra dobó gyártók. Ez egyaránt igaz az Oculus VR-re és a HTC-re is. Utóbbi készüléke, a HTC Vive eddig a legdrágább modell volt a piacon, azonban a vállalat úgy döntött, hogy 200 dollárral, illetve euróval csökkenti a kiegészítő árát, hogy így segítse elő az elterjedését.
A HTC Vive eddig 799 dollárba került, az új ár 599 dollár, amely még mindig viszonylag magasnak tekinthető, különösen annak tükrében, hogy az Oculus Rift most 399 dollárért vásárolható meg Észak-Amerikában. Mindenesetre a HTC lépése árharcot generálhat a piacon, emellett a társaság arra számít, hogy a felhasználók érdeklődését is sikerül az eddiginél jobban felkelteni a termék iránt.
A HTC az árcsökkentés mellé még egy 1 hónapos, ingyenes tesztelési időszakot is kínál a Viveporthoz. Ezt az ajánlatot a Vive összes megvásárlója megkapja. A konstrukció keretében a felhasználók 30 napig hozzáférhetnek a gyártó szoftverboltjában lévő több mint 200 virtuális valóság játékhoz. Dan O'Brien, a HTC Vive amerikai értékesítéséért felelős vezető elmondta, hogy világszerte jelentős mértékben növelni szeretnék az eladásokat. Úgy gondolják, hogy most volt a megfelelő időpont az ár átgondolására és módosítására.
A HTC Vive március elseje óta itthon is kapható.