Berta Sándor
Visszatérne a fogyasztói szegmensbe a Dell
A cég jelenleg a nagykereskedőkkel egyeztet, új laptopjaikkal célzottan a végfelhasználókat akarják megszólítani.
A társaság jelenleg az üzletembereknek készített termékekre, valamint a játék PC-kre és notebookokra összpontosít, utóbbiakat Alienware márkanév alatt forgalmazza. Ugyan még most is kínál a felhasználóknak mind asztali, mind hordozható számítógépeket, de 2011 óta stratégiai okokból elfordult ettől a piaci szegmenstől és a szolgáltatásokra koncentrált.
A cég kimondott célja, hogy elhódítsa a második helyet a notebookpiacon, ezzel párhuzamosan erősítenék a jelenlétüket az üzleti szegmensben is. Komoly szerepet szánnak az elmúlt hónapokban bemutatott ultrabookoknak és hibrid eszközöknek, valamint a mobil munkaállomásoknak. Ulrike Rüger, a Dell kliensmegoldások értékesítéséért felelős igazgatója kiemelte, hogy a jövőben elsősorban a nagy szakboltokban és áruházakban lesznek megvásárolhatók a fogyasztóknak szánt termékeik.
Konkrét termékbejelentések a nyáron várhatók. Elsősorban notebookokat, hibrid modelleket és ultrabookokat jelenthetnek majd be. Az ok egyszerű: az elmúlt időszakban a PC-piacon belül ezek a szegmensek fejlődtek átlagon felüli mértékben. Tehát a Dell nem az üzleti termékeit akarja kínálni a felhasználóknak, hanem inkább 1000 eurónál olcsóbb, de számos műszaki különlegességgel kiegészített feltűnő dizájnú készülékekkel jelentkeznek majd, erősítve a megbízható márka imázsukat.
A társaság jelenleg az üzletembereknek készített termékekre, valamint a játék PC-kre és notebookokra összpontosít, utóbbiakat Alienware márkanév alatt forgalmazza. Ugyan még most is kínál a felhasználóknak mind asztali, mind hordozható számítógépeket, de 2011 óta stratégiai okokból elfordult ettől a piaci szegmenstől és a szolgáltatásokra koncentrált.
A cég kimondott célja, hogy elhódítsa a második helyet a notebookpiacon, ezzel párhuzamosan erősítenék a jelenlétüket az üzleti szegmensben is. Komoly szerepet szánnak az elmúlt hónapokban bemutatott ultrabookoknak és hibrid eszközöknek, valamint a mobil munkaállomásoknak. Ulrike Rüger, a Dell kliensmegoldások értékesítéséért felelős igazgatója kiemelte, hogy a jövőben elsősorban a nagy szakboltokban és áruházakban lesznek megvásárolhatók a fogyasztóknak szánt termékeik.
Konkrét termékbejelentések a nyáron várhatók. Elsősorban notebookokat, hibrid modelleket és ultrabookokat jelenthetnek majd be. Az ok egyszerű: az elmúlt időszakban a PC-piacon belül ezek a szegmensek fejlődtek átlagon felüli mértékben. Tehát a Dell nem az üzleti termékeit akarja kínálni a felhasználóknak, hanem inkább 1000 eurónál olcsóbb, de számos műszaki különlegességgel kiegészített feltűnő dizájnú készülékekkel jelentkeznek majd, erősítve a megbízható márka imázsukat.