Gyurkity Péter
A PayPal ellen indult a Samsung Pay
A platform az online fizetések lehetőségével bővül ki, de az áttörés még várat magára.
A mobilfizetési rendszerek versenye a legnagyobb piaci szereplők számára is az egyik legfontosabb terület, hiszen itt remélik az újabb profitszerzési lehetőségek megnyílását, valamint további felhasználói csoportok elcsábítását. A Samsung most a PayPal ellen indul, saját megoldásán is lehetővé téve az online vásárlást.
A cég elképzeléséről a Samsung Pay szolgáltatásért felelős társigazgató, Thomas Ko, beszélt a napokban a Reuters hírügynökségnek adott interjúban. Ennek során ugyan arról nem volt hajlandó említést tenni, hogy az elkövetkező időszakban pontosan mely további országokban teszik majd elérhetővé a platformot, de azt kihangsúlyozta, hogy az online fizetések elérhetővé tételével alaposan kibővül a szolgáltatás, amely ezzel egy időben az eddiginél több telefontípuson is megjelenik majd, hiszen az ebbe a körbe eddig bevont csúcskategóriás megoldások messze nem jelentik a teljes szegmens lefedését.
A Samsung szolgáltatása egyébként nemcsak hazájában számít népszerűnek, de az Egyesült Államokban is, ahol fontos előnyként említik, hogy a kereskedőknek nem kell egyéb eszközöket (így például NFC-kompatibilis leolvasókat) beszerezniük, a platform ugyanis együttműködik a hagyományos terminálokkal. A vásárlók számára azonban a hitelkártyák alkalmazása sokszor még mindig kényelmesebbnek tűnik, ezért a mobilfizetések terén van hová fejlődni - itt egyébként is elmarasztalják az amerikai régiót, ahol a chippel kiegészített bankkártyák is jóval később terjedtek csak el.
A mostani húzással a cég többek között a PayPal előnyét szeretné kikezdeni, ehhez azonban az eddiginél jóval nagyobb forgalomra lenne szükség - elmondásuk szerint a megjelenést követő első hónapban az átlag amerikai felhasználóra 8 tranzakció jutott.
A mobilfizetési rendszerek versenye a legnagyobb piaci szereplők számára is az egyik legfontosabb terület, hiszen itt remélik az újabb profitszerzési lehetőségek megnyílását, valamint további felhasználói csoportok elcsábítását. A Samsung most a PayPal ellen indul, saját megoldásán is lehetővé téve az online vásárlást.
A cég elképzeléséről a Samsung Pay szolgáltatásért felelős társigazgató, Thomas Ko, beszélt a napokban a Reuters hírügynökségnek adott interjúban. Ennek során ugyan arról nem volt hajlandó említést tenni, hogy az elkövetkező időszakban pontosan mely további országokban teszik majd elérhetővé a platformot, de azt kihangsúlyozta, hogy az online fizetések elérhetővé tételével alaposan kibővül a szolgáltatás, amely ezzel egy időben az eddiginél több telefontípuson is megjelenik majd, hiszen az ebbe a körbe eddig bevont csúcskategóriás megoldások messze nem jelentik a teljes szegmens lefedését.
A Samsung szolgáltatása egyébként nemcsak hazájában számít népszerűnek, de az Egyesült Államokban is, ahol fontos előnyként említik, hogy a kereskedőknek nem kell egyéb eszközöket (így például NFC-kompatibilis leolvasókat) beszerezniük, a platform ugyanis együttműködik a hagyományos terminálokkal. A vásárlók számára azonban a hitelkártyák alkalmazása sokszor még mindig kényelmesebbnek tűnik, ezért a mobilfizetések terén van hová fejlődni - itt egyébként is elmarasztalják az amerikai régiót, ahol a chippel kiegészített bankkártyák is jóval később terjedtek csak el.
A mostani húzással a cég többek között a PayPal előnyét szeretné kikezdeni, ehhez azonban az eddiginél jóval nagyobb forgalomra lenne szükség - elmondásuk szerint a megjelenést követő első hónapban az átlag amerikai felhasználóra 8 tranzakció jutott.