Berta Sándor
USA - az alkalmazások használata megelőzte a tévénézést
Az Amerikai Egyesült Államokban az elmúlt negyedévben több ideig használták az emberek a mobil programokat, mint a televíziójukat.
A Flurry elemzési és hirdetési platformot több mint 540 000 alkalmazásba integrálták. Az adatok kiértékeléséből kiderült, hogy az USA-ban az emberek már több időt töltöttek a mobil szoftverekkel, mint a tévénézéssel.
2013 második negyedévében egy átlagos amerikai felhasználó naponta 168 percen át nézett televíziós műsorokat és 126 percig használta az alkalmazását. Ugyanez 2014 második negyedévében 168, illetve 139 perc volt, míg az idei esztendő második negyedévében 168, illetve 198 perc. Mint látható, amíg a tévénézésre fordított időt azonos maradt, az alkalmazásokra fordított folyamatosan nőtt. A trend pedig a következő években nem csupán tovább folytatódhat, hanem erősödhet is, különösen, ha a kutatók az összes korosztályra vonatkozó adatokat figyelembe veszik majd.
A Flurry munkatársai azt hangsúlyozták, hogy ráadásul az aktuális számokban még figyelembe sem vették a mobil böngészők használatát. Amennyiben azok adatait is beleszámítanák az összesítésbe, akkor 198 percről 220 percre nőne a mobil alkalmazások használatával töltött idő. A platform szakemberei arra is rámutattak, hogy nagyon nehéz megbecsülni azt az időtartamot, amikor az emberek a tévéjüket és a mobil programjaikat egyszerre használták.
A Flurry elemzési és hirdetési platformot több mint 540 000 alkalmazásba integrálták. Az adatok kiértékeléséből kiderült, hogy az USA-ban az emberek már több időt töltöttek a mobil szoftverekkel, mint a tévénézéssel.
2013 második negyedévében egy átlagos amerikai felhasználó naponta 168 percen át nézett televíziós műsorokat és 126 percig használta az alkalmazását. Ugyanez 2014 második negyedévében 168, illetve 139 perc volt, míg az idei esztendő második negyedévében 168, illetve 198 perc. Mint látható, amíg a tévénézésre fordított időt azonos maradt, az alkalmazásokra fordított folyamatosan nőtt. A trend pedig a következő években nem csupán tovább folytatódhat, hanem erősödhet is, különösen, ha a kutatók az összes korosztályra vonatkozó adatokat figyelembe veszik majd.
A Flurry munkatársai azt hangsúlyozták, hogy ráadásul az aktuális számokban még figyelembe sem vették a mobil böngészők használatát. Amennyiben azok adatait is beleszámítanák az összesítésbe, akkor 198 percről 220 percre nőne a mobil alkalmazások használatával töltött idő. A platform szakemberei arra is rámutattak, hogy nagyon nehéz megbecsülni azt az időtartamot, amikor az emberek a tévéjüket és a mobil programjaikat egyszerre használták.