Berta Sándor
Mágikus tükrökkel dobja fel a vásárlást az eBay
Új projektet indított a kereskedelmi platform és Rebecca Minkoff tervező: a boltokban kijelzőkről lehet terméket választani és fizetni.
Az eBay két új üzletet nyitott, az egyiket New Yorkban, a másikat San Franciscóban. A boltok neve Smart Stores. Az ötlet lényege, hogy amikor a vásárló belép egy Smart Store boltba, úgy szembetalálkozik az érintőképernyővel kiegészített hatalmas tükörrel, amely egyszerűbbé és érdekesebbé teszi a vásárlást. A kijelző segítségével a teljes termékkínálat lekérdezhető és kiválasztható, hogy melyik ruhát akarja az illető felpróbálni. A kiválasztott ruhák automatikusan bekerülnek az egyik próbafülkébe, a várakozás ideje alatt az érintőképernyővel akár frissítő is rendelhető.
A próbafülkében a ruha mellett szintén van egy érintőkijelzővel ötvözött tükör, amin keresztül megváltoztathatók a fényviszonyok, így látható, hogy hogyan néz ki a ruha különböző helyzetekben. Amennyiben valakinek tetszik az adott ruha, de a színe nem, akkor az érintőképernyő segítségével egyszerűen kiválaszthat egy másik színt. Miután minden ruhában van RFID-chip, így lekérdezhető, hogy van-e raktáron bizonyos színben egy-egy ruha. Ha van, akkor eljuttatják az egyik próbafülkébe és felpróbálható.
Amennyiben a vásárló elégedett a kiválasztott termékekkel, akkor lehetőség van arra, hogy a PayPal rendszerét használva, közvetlenül az egyik érintőkijelzőn keresztül fizethessen, de természetesen lehetőség van a hagyományos vásárlásra is. Ha az elképzelés beválik, úgy a konszern további üzleteket nyithat más amerikai nagyvárosokban is.
Az eBay két új üzletet nyitott, az egyiket New Yorkban, a másikat San Franciscóban. A boltok neve Smart Stores. Az ötlet lényege, hogy amikor a vásárló belép egy Smart Store boltba, úgy szembetalálkozik az érintőképernyővel kiegészített hatalmas tükörrel, amely egyszerűbbé és érdekesebbé teszi a vásárlást. A kijelző segítségével a teljes termékkínálat lekérdezhető és kiválasztható, hogy melyik ruhát akarja az illető felpróbálni. A kiválasztott ruhák automatikusan bekerülnek az egyik próbafülkébe, a várakozás ideje alatt az érintőképernyővel akár frissítő is rendelhető.
A próbafülkében a ruha mellett szintén van egy érintőkijelzővel ötvözött tükör, amin keresztül megváltoztathatók a fényviszonyok, így látható, hogy hogyan néz ki a ruha különböző helyzetekben. Amennyiben valakinek tetszik az adott ruha, de a színe nem, akkor az érintőképernyő segítségével egyszerűen kiválaszthat egy másik színt. Miután minden ruhában van RFID-chip, így lekérdezhető, hogy van-e raktáron bizonyos színben egy-egy ruha. Ha van, akkor eljuttatják az egyik próbafülkébe és felpróbálható.
Amennyiben a vásárló elégedett a kiválasztott termékekkel, akkor lehetőség van arra, hogy a PayPal rendszerét használva, közvetlenül az egyik érintőkijelzőn keresztül fizethessen, de természetesen lehetőség van a hagyományos vásárlásra is. Ha az elképzelés beválik, úgy a konszern további üzleteket nyithat más amerikai nagyvárosokban is.