Berta Sándor
A szoftverekre összpontosítana a Samsung
Bármennyire is jól alakulnak a dél-koreai gyártó dolgai, további feladatokat kell megoldania - erre utalt újévi üzenetében Lee Kun Hee, a Samsung Electronics Co. elnöke.
A menedzser felszólította a társaságot, hogy a jövőben teljes mértékben az innovációkra építsen. Iránymutatása szerint a kutatás-fejlesztési központoknak megszakítások nélkül, folyamatosan dolgozniuk kell. Lee mindezt azzal indokolta, hogy a Samsung csak így őrizheti meg a vetélytársaival szemben kiépített előnyét. Számos éhes és új konkurensük van, ezért a dél-koreai társaságnak új üzleti modelleket kell kidolgoznia és meg kell válnia az öt-tíz évvel ezelőtti stratégiáktól, valamint a hardverekre való fókuszálástól.
A 71 éves üzletember a mostani véleményével újból alátámasztotta, hogy mennyire a szívén viseli azt, hogy a vállalat folyamatosan alkalmazkodjon a változó körülményekhez, az új kihívásokhoz. A cél tehát a szoftverfejlesztések erősítése a különböző hardverek továbbfejlesztése mellett. A cég vetélytársai, például az Apple egyértelműen megelőzik a Samsungot az olyan területeken, mint a beszéd- és a gesztusvezérlés vagy az ujjlenyomat-felismerés, annak ellenére, hogy ezek a technikák még koránt sem kiforrottak. Éppen ezért egyre fontosabb a Samsung számára, hogy a mobil készülékek és a televíziók után a szoftvereknél is a világ élvonalába tartozzon.
A vállalat elnöke már tavaly is azt szorgalmazta, hogy a munkatársak fejlesszenek ki új üzleti modelleket azért, hogy az egyre növekvő konkurenciával szemben sikeresen vegyék fel a harcot. Ezután Yoon Bo-keun, a Samsung egyik vezetője közölte, hogy 2015-ig a fehéráruk, vagyis a háztartási berendezések és az egészségügyi termékek piacán is vezető pozícióba akarnak kerülni.
A menedzser felszólította a társaságot, hogy a jövőben teljes mértékben az innovációkra építsen. Iránymutatása szerint a kutatás-fejlesztési központoknak megszakítások nélkül, folyamatosan dolgozniuk kell. Lee mindezt azzal indokolta, hogy a Samsung csak így őrizheti meg a vetélytársaival szemben kiépített előnyét. Számos éhes és új konkurensük van, ezért a dél-koreai társaságnak új üzleti modelleket kell kidolgoznia és meg kell válnia az öt-tíz évvel ezelőtti stratégiáktól, valamint a hardverekre való fókuszálástól.
A 71 éves üzletember a mostani véleményével újból alátámasztotta, hogy mennyire a szívén viseli azt, hogy a vállalat folyamatosan alkalmazkodjon a változó körülményekhez, az új kihívásokhoz. A cél tehát a szoftverfejlesztések erősítése a különböző hardverek továbbfejlesztése mellett. A cég vetélytársai, például az Apple egyértelműen megelőzik a Samsungot az olyan területeken, mint a beszéd- és a gesztusvezérlés vagy az ujjlenyomat-felismerés, annak ellenére, hogy ezek a technikák még koránt sem kiforrottak. Éppen ezért egyre fontosabb a Samsung számára, hogy a mobil készülékek és a televíziók után a szoftvereknél is a világ élvonalába tartozzon.
A vállalat elnöke már tavaly is azt szorgalmazta, hogy a munkatársak fejlesszenek ki új üzleti modelleket azért, hogy az egyre növekvő konkurenciával szemben sikeresen vegyék fel a harcot. Ezután Yoon Bo-keun, a Samsung egyik vezetője közölte, hogy 2015-ig a fehéráruk, vagyis a háztartási berendezések és az egészségügyi termékek piacán is vezető pozícióba akarnak kerülni.