Szekeres Viktor
Publikussá válik a SuperTV2 nézettsége
A tervezettnél korábban, már december 1-től publikussá válik a TV2-csoport legfiatalabb csatornájának, a SuperTV2-nek a nézettsége. A csatorna 1%-os átlagos közönségaránnyal indult.
A SuperTV2 a TV2-csoport harmadik kábelcsatornájaként, november 2-án kezdte meg sugárzását. A csatorna terjesztéséről minden jelentős televíziós szolgáltatóval megállapodott, így már az első adásnaptól közel két millió háztartásban volt elérhető. A TV2 legújabb csatornáján "prémium tartalmak", népszerű sajátgyártású műsorok és premier sorozatok várják a nézőket. A megfelelő előfizetéssel és készülékkel rendelkező nézők a csatorna műsorait ráadásul HD minőségben is láthatják.
A SuperTV2 már az első adásnapján jól teljesített: a 18-49 éves korosztály körében teljes napon és főműsoridőben (18.00-23.00) is csaknem 2%-os (1,67/1,94) közönségarányt produkált. Az első napi teljesítménye alapján ráadásul a SuperTV2 a negyedik helyre került a kábelcsatornák aznapi toplistáján. A csatorna nézettsége azóta is elég stabil: átlagos közönségaránya a 18-49 éves korosztály körében 1% körül van teljes napon, de a legsikeresebb napokon piaci részesedése eléri az 1,7%-ot is.
A SuperTV2 a TV2-csoport harmadik kábelcsatornájaként, november 2-án kezdte meg sugárzását. A csatorna terjesztéséről minden jelentős televíziós szolgáltatóval megállapodott, így már az első adásnaptól közel két millió háztartásban volt elérhető. A TV2 legújabb csatornáján "prémium tartalmak", népszerű sajátgyártású műsorok és premier sorozatok várják a nézőket. A megfelelő előfizetéssel és készülékkel rendelkező nézők a csatorna műsorait ráadásul HD minőségben is láthatják.
A SuperTV2 már az első adásnapján jól teljesített: a 18-49 éves korosztály körében teljes napon és főműsoridőben (18.00-23.00) is csaknem 2%-os (1,67/1,94) közönségarányt produkált. Az első napi teljesítménye alapján ráadásul a SuperTV2 a negyedik helyre került a kábelcsatornák aznapi toplistáján. A csatorna nézettsége azóta is elég stabil: átlagos közönségaránya a 18-49 éves korosztály körében 1% körül van teljes napon, de a legsikeresebb napokon piaci részesedése eléri az 1,7%-ot is.