Ötvös Tibor
Egy reklámért 25 ezer dollár
Ötletes marketinggel kezdte el az Universal Stúdió a Slither reklámkampányát. A film honlapján ugyanis saját előzetest lehet készíteni. A nyertes spot készítője 25 ezer dolláros jutalomban részesül.
A győzelemhez mindössze a film honlapjára kell felmenni, majd ott a "Slug it out!" - linkre kattintva már be is neveztünk. És hogy mi a feladatunk?
Ha valaki úgy gondolja, ő bizony jobb előzetest tud készíteni egy filmhez, mint amit sokszor a mozikban vagy a tévékban látni, most bebizonyíthatja. Feladatunk ugyanis egy tévé-spot megalkotása a Slither című filmhez. Az Universal minden segítséget megad a munkánkhoz. A honlapon vannak hangok, rövid jelenetek a filmből és minden, ami egy "profi" hangulatkeltő klippecskéhez szükséges.
Mától számítva 10 napig lehet pályázni. Március 10-én az Universal marketingesei kiválasztják a 25 legjobban sikerült spotot. Az utolsó körben már csak öt marad meg: a marketingesek által legijesztőbbnek és legötletesebbnek tartott munkák, melyek készítőit már 1000 dolláros jutalom, valamint filmes relikviák illetik meg.
A győzelemhez mindössze a film honlapjára kell felmenni, majd ott a "Slug it out!" - linkre kattintva már be is neveztünk. És hogy mi a feladatunk?
Ha valaki úgy gondolja, ő bizony jobb előzetest tud készíteni egy filmhez, mint amit sokszor a mozikban vagy a tévékban látni, most bebizonyíthatja. Feladatunk ugyanis egy tévé-spot megalkotása a Slither című filmhez. Az Universal minden segítséget megad a munkánkhoz. A honlapon vannak hangok, rövid jelenetek a filmből és minden, ami egy "profi" hangulatkeltő klippecskéhez szükséges.
Mától számítva 10 napig lehet pályázni. Március 10-én az Universal marketingesei kiválasztják a 25 legjobban sikerült spotot. Az utolsó körben már csak öt marad meg: a marketingesek által legijesztőbbnek és legötletesebbnek tartott munkák, melyek készítőit már 1000 dolláros jutalom, valamint filmes relikviák illetik meg.