Szekeres Viktor

Az RTL Klub a nyári esték után az őszieket is nyeri a TV2 előtt

Az RTL-es új műsorok legyőzték a TV2-es ismétléseket.

Idén nyáron a fő kereskedelmi célcsoport az RTL Klubot választotta főműsoridőben - a teljes napot tekintve, amikor a napi telenovellák, illetve egyéb sorozatos ismétlések (pl. Walker, a texasi kopó) is sokat nyomnak a latban, azonban a TV2 győzedelemeskedett, így mindkét csatorna kiadhatott egy-egy diadalittas közleményt sikereiről.

A 2019. június 1. és augusztus 28. közötti időszakban a kereskedelmileg fontos 18-49-es korosztály többsége az RTL Klubot nézte a 19 és 23 óra közötti főműsoridőben. A fenti, közel három hónapos időszakban az RTL Klub átlagos főműsoridős közönségaránya 25 százalékkal volt magasabb, mint versenytársáé. Ami a megnyert esték számát illeti: a 89 napból 65 alkalommal győzött az RTL Klub, 23-szor a TV2, s a Film+ is megszerzett egy estét. A főműsoridős közönségarány 18-49-ben az RTL-nél 12,5 SHR% volt, míg a versenytárs 8,6%-ot ért el.

Azóta már az ősz is elkezdődött. Az első napot még a TV2 vitte az Ázsia Expressz 2-nek köszönhetően, de a múlt heti hétköznapok többi része az RTL Klubé lett, mint ahogy a szombat is. A TV2 pedig vasárnap vágott vissza, amikor énekes tehetségkutató valóságshow-jával, a Sztárban sztár leszek!-kel, valamint az ÁE2 különkiadásával legyűrte az RTL két újoncát, a Jófiúkat és a Love Islandet. A hétfői napot már jóval kisebb. egy százalékpontos különbséggel, de ismét az RTL Klub nyerte.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!