Szekeres Viktor

Minden idők legsikeresebb korhatáros filmes nyitánya a Deadpoolé

Ha a Fox tudta volna, hogy a Deadpool rekordokat fog döngetni, sokkal hamarabb elkészítette volna.

Az igen erős és nagyon jól sikerült, majdnem 100 millió dollárt felemésztő marketingkampány eredményeképp tudtuk, hogy a Deadpool remek nézettséggel fog debütálni, azonban még a legoptimistább előrejelzések sem gondoltak arra, hogy korhatáros rekordokat fog döngetni Amerikában. Márpedig erre került sor, hiszen a nyitóhétvégén 132,5 millió dollárt bevételt hozott a film, ami döbbenetes csúcsot jelentett az R-es filmek között.

Minden idők eddigi legjobb startja az R-korhatár besorolású filmek közül 2003 óta a Mátrix: Újratöltve nevéhez fűződött, az évek során csak megközelíteni sikerült némelyik produkciónak, az Amerikai mesterlövésznek és a Másnaposok 2-nek. A nyitány erősségét a hétvégi bevételi adatok remekül jelzik: míg a Deadpool 132,5 millió dollárt hozott három nap alatt, addig a korábbi első "csak" 91,8 millió dollárt, míg az eddigi két dobogós 89 és 86 milliót. Az új R-es nyitánylista ötödik helyén egyébként A szürke ötven árnyalata áll 85 millió dollárral.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • NEXUS6 #3
    Bocs, egy csak kimaradt: ... nem 'csak' a családi mozidélután diznivel szinten lehet eladni.
  • zetortraktor #2
    Pont, hogy azzal lehet, amint a sok példa is mutatja. Mi abban a logika, hogy kizársz nézőket, ahelyett, hogy széles közönségnek szólnál? A kulcs nem a korhatár, hanem a minőség. És/vagy a jó reklám.

    A Deadpoolnak jó volt a marketingje, mindenkit be tudtak fogni a filmre. Az már csak bónusz, hogy az jó is lett.
    Utoljára szerkesztette: zetortraktor, 2016.02.22. 12:55:39
  • NEXUS6 #1
    Istenem, de jó lenne, ha hálivúd végre rájönne, hogy a viszonylag nagyköltségvetésű filmeket nem a családi mozidélután diznivel szinten lehet eladni.