Szekeres Viktor
A TV2-nek volt egy jó péntekje
Októberi indulása óta legnagyobb sikerét könyvelhette el a Sztárban sztár. A TV2 valóságshow-ja november 22-én, pénteken 31,9%-os közönségarányt ért el, ezzel megdöntötte eddigi, nem túl magas nézettségi rekordját.
November 22-én a Sztárban sztár átlagos nézőszáma a teljes lakosság körében meghaladta az 1 milliót, a piaci részesedése pedig elérte a 31,9%-ot a 18-49 éves nézők körében. Az átváltozó show adásideje alatt a TV2 közönségaránya jóval nagyobb volt, mint az RTL Klubé (17,2% SHR). Az adás pontos nézettsége az AGB Nielsen Médiakutató mérései szerint 1,101 millió volt a teljes lakosság körében, a fiatalok között pedig 480 ezer fő.
A Sztárban sztár sikerének is köszönhetően egyébként a TV2 november 22-én, pénteken főműsoridőben (24,7% SHR) és a teljes napot (19,6% SHR) tekintve is piacvezető volt a hazai évés piacon, így kevés napi győzelmeinek egyikét könyvelhette el az idén. Ezzel együtt november 22-én, pénteken a TV2 az idei év eddigi legjobb eredményét produkálta az átlagos napi közönségarány tekintetében (19,6% SHR, 18-49 éves célcsoport).
November 22-én a Sztárban sztár átlagos nézőszáma a teljes lakosság körében meghaladta az 1 milliót, a piaci részesedése pedig elérte a 31,9%-ot a 18-49 éves nézők körében. Az átváltozó show adásideje alatt a TV2 közönségaránya jóval nagyobb volt, mint az RTL Klubé (17,2% SHR). Az adás pontos nézettsége az AGB Nielsen Médiakutató mérései szerint 1,101 millió volt a teljes lakosság körében, a fiatalok között pedig 480 ezer fő.
A Sztárban sztár sikerének is köszönhetően egyébként a TV2 november 22-én, pénteken főműsoridőben (24,7% SHR) és a teljes napot (19,6% SHR) tekintve is piacvezető volt a hazai évés piacon, így kevés napi győzelmeinek egyikét könyvelhette el az idén. Ezzel együtt november 22-én, pénteken a TV2 az idei év eddigi legjobb eredményét produkálta az átlagos napi közönségarány tekintetében (19,6% SHR, 18-49 éves célcsoport).