Szekeres Viktor
Egyre többen nézik a TV2 új valóságshow-ját
A Sztárban szár harmadik adásának piaci részesedése 30% fölé emelkedett, ráadásul a valóságshow pénteki adása a TV2 eddigi legnézettebb műsora volt októberben. Az már csak hab a tortán, hogy a másik új reality, az Édes élet nézettsége is nő.
A TV2 legújabb valóságshow-ja hétről hétre egyre több nézőt ültet a képernyők elé - szüksége is van erre a csatornának, hiszen a Sztárban sztár kifejezetten gyenge nézőszámmal debütált. Azonban a 900 ezer nézőt sem elérő startot követően a harmadik része átlagos nézőszáma a teljes lakosság körében meghaladta az 1 milliót, s ezzel az október 25-i adás a TV2 legnézettebb októberi műsorának bizonyult.
A harmadik adásra az esti átváltozó show közönségaránya 30% fölé emelkedett, nem csak a teljes populáció, de a kereskedelmileg fontos 18-49 éves nézők körében is. Keményebb ellenfél hiányában a Sztárban sztár adásideje alatt a show eddigi epizódjai minden esetben piacvezető pozíciót tudtak szerezni a TV2-nek, a műsor kétszer nagyobb közönségarányt tudott elérni, mint az RTL Klubon futó produkciók.
A TV2 legújabb valóságshow-ja hétről hétre egyre több nézőt ültet a képernyők elé - szüksége is van erre a csatornának, hiszen a Sztárban sztár kifejezetten gyenge nézőszámmal debütált. Azonban a 900 ezer nézőt sem elérő startot követően a harmadik része átlagos nézőszáma a teljes lakosság körében meghaladta az 1 milliót, s ezzel az október 25-i adás a TV2 legnézettebb októberi műsorának bizonyult.
A harmadik adásra az esti átváltozó show közönségaránya 30% fölé emelkedett, nem csak a teljes populáció, de a kereskedelmileg fontos 18-49 éves nézők körében is. Keményebb ellenfél hiányában a Sztárban sztár adásideje alatt a show eddigi epizódjai minden esetben piacvezető pozíciót tudtak szerezni a TV2-nek, a műsor kétszer nagyobb közönségarányt tudott elérni, mint az RTL Klubon futó produkciók.