Szekeres Viktor
Logót vált és megújul az egyik hazai tévécsatorna
Október 6-án megújult a FilmBox márka, amelynek keretében új logókkal és arculattal jelentkezik minden Közép- és Kelet-Európában elérhető, leginkább filmeket, de olykor tévésorozatokat is sugárzó csatorna.
A globális televízió-tartalom gyártó- és sugárzó SPI International megújította a Közép- és Kelet-Európában elérhető FilmBox márkáját. A cégcsoport álláspontja szerint a frissítés kiváló eszköz arra, hogy a FilmBox jobban pozícionálja magát egy folyamatosan növekvő és terjeszkedő márkává, és a "csomag" érzet helyett sokkal inkább egy "konceptuális" márkanévvé váljon, amely egyszerre jelenti terjedelmes és változatos portfólióját a mozi és tematikus csatornáknak is.
Az SPI International úgy véli, hogy egy másik fontos cél a márka frissítés mögött egy modern, egyszerű és egységes, letisztult logó, amely segít mind a nézőknek, mind a partnereknek beazonosítani a csatornákat, egységes, kiterjedt, új portfólióként a FilmBox zászlaja alatt. Az új megjelenés fehér hátterével pont az ellentéte a korábbi domináns fekete és sötét tónusoknak. “Fel akartuk dobni és energikusabbá akartuk formálni a megjelenést" - mondja Berk Uziyel, a FilmBox és az SPI international Új média divíziójának igazgatója.
A FilmBox alap, bővített alap és prémium mozicsatornákat tartalmaz, ezek a FilmBox, FilmBox HD, FilmBox Extra, FilmBox Extra 1, FilmBox Family, FilmBox Action HD és a FilmBox Plus. Az elmúlt két évben az SPI International számos új csatornával jelentkezett, a FightBox HD, a DocuBox HD, a FashionBox HD mellett nemrég egy független mozicsatorna, a FilmBox Arthouse, az élvonalbeli 360TuneBox zene csatorna és az extrém sportokat bemutató Fast&FunBox bővítette a kínálatot.
A globális televízió-tartalom gyártó- és sugárzó SPI International megújította a Közép- és Kelet-Európában elérhető FilmBox márkáját. A cégcsoport álláspontja szerint a frissítés kiváló eszköz arra, hogy a FilmBox jobban pozícionálja magát egy folyamatosan növekvő és terjeszkedő márkává, és a "csomag" érzet helyett sokkal inkább egy "konceptuális" márkanévvé váljon, amely egyszerre jelenti terjedelmes és változatos portfólióját a mozi és tematikus csatornáknak is.
Az SPI International úgy véli, hogy egy másik fontos cél a márka frissítés mögött egy modern, egyszerű és egységes, letisztult logó, amely segít mind a nézőknek, mind a partnereknek beazonosítani a csatornákat, egységes, kiterjedt, új portfólióként a FilmBox zászlaja alatt. Az új megjelenés fehér hátterével pont az ellentéte a korábbi domináns fekete és sötét tónusoknak. “Fel akartuk dobni és energikusabbá akartuk formálni a megjelenést" - mondja Berk Uziyel, a FilmBox és az SPI international Új média divíziójának igazgatója.
A FilmBox alap, bővített alap és prémium mozicsatornákat tartalmaz, ezek a FilmBox, FilmBox HD, FilmBox Extra, FilmBox Extra 1, FilmBox Family, FilmBox Action HD és a FilmBox Plus. Az elmúlt két évben az SPI International számos új csatornával jelentkezett, a FightBox HD, a DocuBox HD, a FashionBox HD mellett nemrég egy független mozicsatorna, a FilmBox Arthouse, az élvonalbeli 360TuneBox zene csatorna és az extrém sportokat bemutató Fast&FunBox bővítette a kínálatot.