Berta Sándor
Bemutatta új autófedélzeti szuperszámítógépét a ZF
Lassan valósággá válik a szoftver által definiált jármű.
A ZF az Auto Shanghai 2021 nevű rendezvényen jelentette be a ZF ProAI szuperszámítógépének a legújabb változatát. Az új verziót már kifejezetten a szoftver által definiált gépkocsikhoz és azok új elektronikai architektúráihoz készült, amelyek domén- és zónavezérlésen alapulnak.
Dr. Holger Klein, a ZF igazgatóságának Ázsiáért és a csendes-óceáni térségért felelős tagja kiemelte, hogy vezető szerepet akarnak betölteni a járműintelligencia fejlesztésében. A jövő mobilitásához nagy teljesítményű számítógépekkel, a legkorszerűbb szoftvermegoldásokkal és hardver-, valamint rendszerkompetenciával járulnak hozzá. Az általuk megalkotott szenzorok látják a környezetet és az autó belsejét, a fejlesztéseik pedig intelligens módon felgyorsítják, lefékezik és irányítják a gépkocsit. Ezeknek az elemeknek a nagy teljesítményű rendszereké való ötvözése új perspektívákat nyit meg az innovációban és ezzel párhuzamosan a jövő mobilitásához alkalmazható új adatokon alapuló üzleti modellek létrehozását is lehetővé teszi.
Renee Wang, a ZF Kína elnöke és az ázsiai és csendes-óceáni térség műveleteiért felelős alelnöke rámutatott, hogy a cég számára rendkívül fontos Kína, amelynek közlekedési piacán már 1981 óta jelen van és ahol aktív részét képezi a helyi autóiparnak. A ZF tavaly Kínában 12 500 embert foglalkoztatott és 6,4 milliárd euró bevételt könyvelhetett el. A konszern regionális központja Kínában van és szintén ott található három fejlesztési központ is.
A ZF az Auto Shanghai 2021 nevű rendezvényen jelentette be a ZF ProAI szuperszámítógépének a legújabb változatát. Az új verziót már kifejezetten a szoftver által definiált gépkocsikhoz és azok új elektronikai architektúráihoz készült, amelyek domén- és zónavezérlésen alapulnak.
Dr. Holger Klein, a ZF igazgatóságának Ázsiáért és a csendes-óceáni térségért felelős tagja kiemelte, hogy vezető szerepet akarnak betölteni a járműintelligencia fejlesztésében. A jövő mobilitásához nagy teljesítményű számítógépekkel, a legkorszerűbb szoftvermegoldásokkal és hardver-, valamint rendszerkompetenciával járulnak hozzá. Az általuk megalkotott szenzorok látják a környezetet és az autó belsejét, a fejlesztéseik pedig intelligens módon felgyorsítják, lefékezik és irányítják a gépkocsit. Ezeknek az elemeknek a nagy teljesítményű rendszereké való ötvözése új perspektívákat nyit meg az innovációban és ezzel párhuzamosan a jövő mobilitásához alkalmazható új adatokon alapuló üzleti modellek létrehozását is lehetővé teszi.
Renee Wang, a ZF Kína elnöke és az ázsiai és csendes-óceáni térség műveleteiért felelős alelnöke rámutatott, hogy a cég számára rendkívül fontos Kína, amelynek közlekedési piacán már 1981 óta jelen van és ahol aktív részét képezi a helyi autóiparnak. A ZF tavaly Kínában 12 500 embert foglalkoztatott és 6,4 milliárd euró bevételt könyvelhetett el. A konszern regionális központja Kínában van és szintén ott található három fejlesztési központ is.