Berta Sándor
Izraeli okostelefonos technológiát vásárolt a Skoda
A stratégiai lépésnek köszönhetően a gyártó hozzáférhet a legújabb technológiákhoz a mesterséges intelligencia és a Big Data területén.
A Skoda Auto bejelentette, hogy kisebbségi résztulajdonosa lesz az Anagog nevű izraeli startupnak, amelyet 2010-ben alapítottak. A vállalkozás technológiáit már több mint 100 okostelefonos alkalmazásba integrálták. Bernhard Maier, a Skoda Auto vezetője kifejtette, hogy az Anagogtól szerzett technológiáknak köszönhetően jobban megérthetik az ügyfeleiket és ezáltal személyre szabott megoldásokat kínálhatnak nekik.
Az autógyártó a sikeres startupok fejlesztéseit arra akarja felhasználni, hogy következetesen kiépítse digitális mobilitási szolgáltatásait. Az Anagog technológiái a felhasználók viselkedését különböző szenzorok segítségével közvetlenül az okostelefonon elemzi ki, majd a mesterséges intelligencia bevonásával megpróbálnak jövőbeli mozgásprofilokat előrejelezni. A vállalat által programozott és szabadalmaztatott szoftver lehetővé teszi az ügyfelek viselkedésének bizonyos helyzetekben való megértését, ezáltal például intelligens parkolási lehetőségeket lehet kínálni.
Ofer Tziperman, az Anagog vezetője kiemelte, hogy büszkék arra, hogy lehetőségük adódik egy olyan erős partnerrel együtt dolgozni, mint a Skoda. A konszernnel közösen szeretnének új digitális megoldásokat kifejleszteni. Az Anagog kapcsán nem ez az első befektetés, hiszen a cégbe áprilisban bevásárolta magát a Porsche és a Daimler is. A Skoda Auto pedig a Skoda Auto DigiLab Israel Ltd.-n keresztül az év eleje óta tíz izraeli startuppal működik együtt és közülük négy már az egyes projektfejlesztések konkrét szakaszaiban vesz részt. A kooperációk középpontjában az olyan témák állnak, mint a Big Data, a kiberbiztonság, a fedélzeti szenzorok, az Ipar 4.0, a hálózatba kötött gépkocsik, az elektromobilitás és az infotainment.
A Skoda Auto bejelentette, hogy kisebbségi résztulajdonosa lesz az Anagog nevű izraeli startupnak, amelyet 2010-ben alapítottak. A vállalkozás technológiáit már több mint 100 okostelefonos alkalmazásba integrálták. Bernhard Maier, a Skoda Auto vezetője kifejtette, hogy az Anagogtól szerzett technológiáknak köszönhetően jobban megérthetik az ügyfeleiket és ezáltal személyre szabott megoldásokat kínálhatnak nekik.
Az autógyártó a sikeres startupok fejlesztéseit arra akarja felhasználni, hogy következetesen kiépítse digitális mobilitási szolgáltatásait. Az Anagog technológiái a felhasználók viselkedését különböző szenzorok segítségével közvetlenül az okostelefonon elemzi ki, majd a mesterséges intelligencia bevonásával megpróbálnak jövőbeli mozgásprofilokat előrejelezni. A vállalat által programozott és szabadalmaztatott szoftver lehetővé teszi az ügyfelek viselkedésének bizonyos helyzetekben való megértését, ezáltal például intelligens parkolási lehetőségeket lehet kínálni.
Ofer Tziperman, az Anagog vezetője kiemelte, hogy büszkék arra, hogy lehetőségük adódik egy olyan erős partnerrel együtt dolgozni, mint a Skoda. A konszernnel közösen szeretnének új digitális megoldásokat kifejleszteni. Az Anagog kapcsán nem ez az első befektetés, hiszen a cégbe áprilisban bevásárolta magát a Porsche és a Daimler is. A Skoda Auto pedig a Skoda Auto DigiLab Israel Ltd.-n keresztül az év eleje óta tíz izraeli startuppal működik együtt és közülük négy már az egyes projektfejlesztések konkrét szakaszaiban vesz részt. A kooperációk középpontjában az olyan témák állnak, mint a Big Data, a kiberbiztonság, a fedélzeti szenzorok, az Ipar 4.0, a hálózatba kötött gépkocsik, az elektromobilitás és az infotainment.