SG.hu
Megvette az Ericsson a Microsoft IPTV platformját
A Mediaroom a világ legnépszerűbb IPTV-platformja, amely közel 13 millió háztartást szolgál ki. A megállapodás az Ericsson többképernyős kínálatának stratégiai bővítését jelenti.
Az Ericsson lezárta a Microsoft Mediaroom üzletágának és TV-meg-oldásának felvásárlását. Már meglévő képességeivel az Ericsson a felvásárlás révén - a piaci részesedés alapján - a világ legnagyobb és legtapasztaltabb beszállítója lesz az IPTV köztes szoftver technológia és megoldások terén. A leggyakrabban telepített IPTV-platformként a Mediaroom-alapú televíziós szolgál-tatásokat a világ vezető szolgáltatói közül mintegy 60 kínálja, világszerte közel 13 millió háztartás számára és közel 24 millió beltéri egységet kiszolgálva.
"A felvásárlás megszilárdítja a helyünket az igen magas szintű innováció jellemezte televíziós iparág terén. Az előrejelzések szerint csak az IPTV-előfizetők száma több mint 18%-kal növekszik majd évente, 2015-re elérve a 105 millió előfizetőt és a 45 milliárd dolláros bevételt. Azáltal, hogy beépíthetjük a megoldáskínálatunkba a Mediaroom szolgáltatásait biztosíthatjuk a megrendelőink számára, hogy a legmegfelelőbb partner álljon rendelkezésükre, amikor áttérnek a valódi TV Anywhere (TV bárhol) többképernyős szolgáltatásokra." - mondta Per Borgklint, az Ericsson alelnöke.
A Mediaroom központja a kaliforniai Mountain View városban található, és a vállalat világszerte több mint 400 emberből áll. A korábbi Mediaroom üzleti egységet - a dolgozói állományával együtt - az Ericsson csoport integrálja a Támogatási Megoldások üzleti egysége alatt, Ericsson Mediaroom néven. Ez a tranzakció a 2013. április 8. óta tartó folyamat lezárása.
Az Ericsson lezárta a Microsoft Mediaroom üzletágának és TV-meg-oldásának felvásárlását. Már meglévő képességeivel az Ericsson a felvásárlás révén - a piaci részesedés alapján - a világ legnagyobb és legtapasztaltabb beszállítója lesz az IPTV köztes szoftver technológia és megoldások terén. A leggyakrabban telepített IPTV-platformként a Mediaroom-alapú televíziós szolgál-tatásokat a világ vezető szolgáltatói közül mintegy 60 kínálja, világszerte közel 13 millió háztartás számára és közel 24 millió beltéri egységet kiszolgálva.
"A felvásárlás megszilárdítja a helyünket az igen magas szintű innováció jellemezte televíziós iparág terén. Az előrejelzések szerint csak az IPTV-előfizetők száma több mint 18%-kal növekszik majd évente, 2015-re elérve a 105 millió előfizetőt és a 45 milliárd dolláros bevételt. Azáltal, hogy beépíthetjük a megoldáskínálatunkba a Mediaroom szolgáltatásait biztosíthatjuk a megrendelőink számára, hogy a legmegfelelőbb partner álljon rendelkezésükre, amikor áttérnek a valódi TV Anywhere (TV bárhol) többképernyős szolgáltatásokra." - mondta Per Borgklint, az Ericsson alelnöke.
A Mediaroom központja a kaliforniai Mountain View városban található, és a vállalat világszerte több mint 400 emberből áll. A korábbi Mediaroom üzleti egységet - a dolgozói állományával együtt - az Ericsson csoport integrálja a Támogatási Megoldások üzleti egysége alatt, Ericsson Mediaroom néven. Ez a tranzakció a 2013. április 8. óta tartó folyamat lezárása.