Ötvös Tibor
Csak letölthető formában jön az I Am Alive
Az I Am Alive első feltűnése óta sokakat izgat, ám a Ubisoft a 2008-as bejelentés óta szinte csak - a megjelenésre - negatívan ható intézkedéseket jelentett be a katasztrófa-akcióhoz.
Először is a bemutató után egy évvel bejelentették, hogy a program további finomításokra szorul és ezért késik a megjelenése, majd 2010-ben kiderült, hogy az eddig a fejlesztéssel megbízott Darkworks (Cold Fear) helyét a Ubisoft Shanghai eszi át. Azóta csend van az I Am Alive körül, de ma kiderült, hogy a teljesen az elejétől újrakezdett program az idén végre megjelenhet.
A rossz hír azonban az, hogy nem szabad egy Assassin's Creed vagy Splinter Cell szintű játékra számítanunk, hiszen Jade Raymond producer ma egy francia oldalnak elárulta, hogy az I Am Alive valamikor szeptember környékén végre megjelenik, de csak digitálisan letölthető formában. Ez annyit jelent, hogy csak az Xbox Live és a PlayStation Network hálózatában lesz elérhető.
Vagyis egy árkád program lesz az I Am Alive, melyből azért láttunk már valóban remekül sikerült alkotásokat, de jobban örültünk volna egy blockbusternek.
Először is a bemutató után egy évvel bejelentették, hogy a program további finomításokra szorul és ezért késik a megjelenése, majd 2010-ben kiderült, hogy az eddig a fejlesztéssel megbízott Darkworks (Cold Fear) helyét a Ubisoft Shanghai eszi át. Azóta csend van az I Am Alive körül, de ma kiderült, hogy a teljesen az elejétől újrakezdett program az idén végre megjelenhet.
A rossz hír azonban az, hogy nem szabad egy Assassin's Creed vagy Splinter Cell szintű játékra számítanunk, hiszen Jade Raymond producer ma egy francia oldalnak elárulta, hogy az I Am Alive valamikor szeptember környékén végre megjelenik, de csak digitálisan letölthető formában. Ez annyit jelent, hogy csak az Xbox Live és a PlayStation Network hálózatában lesz elérhető.
Vagyis egy árkád program lesz az I Am Alive, melyből azért láttunk már valóban remekül sikerült alkotásokat, de jobban örültünk volna egy blockbusternek.