Felföldi Beáta
Több száz hirdetőre számít a Twitter
A Twitter reményei szerint az év vége felé több száz cég fog majd náluk reklámozni. A gyorsan fejlődő mikroblogging szolgáltató egy hónappal ezelőtt vezette be a Promoted Tweets névre keresztelt hírdetőfelületet.
Dick Costello, a vállalat egyik vezetőjének nyilatkozata szerint ezen új reklámszolgáltatás által fog cége tovább fejlődni, és nagy nyereségre szert tenni. "A múlt év szeptemberében egymilliárd dollárra értékelték a céget, így most több száz millió dolláros bevételt kell produkálnunk" - mondta Costolo. Azt nem tudta megmondani, pontosan mikorra is várható a nagy fellendülés, de abban bíznak, hogy ez a nemrég óta működő szolgáltatás lesz a fejlődésük egyik alappillére. A másik, a június vagy augusztus környékén bemutatásra kerülő cégek számára fejlesztett lehetőség.
A Facebook és a LinkedID mellett a Twitter az egyik legnépszerűbb közösségi portál a világon. Ez nem véletlen, hiszen százmillió felhasználó számára tette lehetővé, hogy 140 karakteres üzeneteket küldjenek ismerőseiknek. A szolgáltatás bevezetésekor öten vették igénybe a Promoted Tweeds programot és most újabb tucatnyian szereznék használni. A végső cél az lenne, hogy ez a szám az év harmadik és negyedik negyedében folyamatosan nőjjön. Costolo szerint a "Promoted Tweeds" az egyik legsikeresebb fejlesztésük lesz, azonban a kevés korai érdeklődő (köztük a Virgin, a Starbucks, az NBC és a Sony) miatt nehéz megmondani, végül mennyi haszonhoz juttatja a vállalatot.
Időközben a szolgáltatásnak versenytársai akadtak. Az egyik a Google, ami januárban mutatta be a Buzzt, amiben a Twitter jellemzői közül számos felismerhető. Pár napja pedig a Facebook jelentette be oldala egyszerűsített változatát, a 0.facebook-ot, mely a közösségi oldal alacsony sávszélességre optimalizált verziója.
Dick Costello, a vállalat egyik vezetőjének nyilatkozata szerint ezen új reklámszolgáltatás által fog cége tovább fejlődni, és nagy nyereségre szert tenni. "A múlt év szeptemberében egymilliárd dollárra értékelték a céget, így most több száz millió dolláros bevételt kell produkálnunk" - mondta Costolo. Azt nem tudta megmondani, pontosan mikorra is várható a nagy fellendülés, de abban bíznak, hogy ez a nemrég óta működő szolgáltatás lesz a fejlődésük egyik alappillére. A másik, a június vagy augusztus környékén bemutatásra kerülő cégek számára fejlesztett lehetőség.
A Facebook és a LinkedID mellett a Twitter az egyik legnépszerűbb közösségi portál a világon. Ez nem véletlen, hiszen százmillió felhasználó számára tette lehetővé, hogy 140 karakteres üzeneteket küldjenek ismerőseiknek. A szolgáltatás bevezetésekor öten vették igénybe a Promoted Tweeds programot és most újabb tucatnyian szereznék használni. A végső cél az lenne, hogy ez a szám az év harmadik és negyedik negyedében folyamatosan nőjjön. Costolo szerint a "Promoted Tweeds" az egyik legsikeresebb fejlesztésük lesz, azonban a kevés korai érdeklődő (köztük a Virgin, a Starbucks, az NBC és a Sony) miatt nehéz megmondani, végül mennyi haszonhoz juttatja a vállalatot.
Időközben a szolgáltatásnak versenytársai akadtak. Az egyik a Google, ami januárban mutatta be a Buzzt, amiben a Twitter jellemzői közül számos felismerhető. Pár napja pedig a Facebook jelentette be oldala egyszerűsített változatát, a 0.facebook-ot, mely a közösségi oldal alacsony sávszélességre optimalizált verziója.