Felföldi Beáta
Twitter: új lehetőségek cégeknek
A Twitter új lehetőségeket tesztel kimondottan vállalatok számára, hogy azok az oldalon keresztül könnyebben növelhessék üzleti lehetőségeiket. Az új felületet "Twitter Business Center"-nek nevezték el.
A vállalatok új lehetőségeket keresnek, hogy jobban ki tudják használni a Twitterben és az ehhez hasonló mikroblog szolgáltatásokban rejlő online marketing lehetőségeket. Azt szeretnék, hogy a velük kapcsolatos hírek ott jelenjenek meg, ahol az érdeklődő vásárló láthatja azt. Már számos cég, olyanok mint a Dell vagy a JetBlue, egy ideje arra használja a Twittert, hogy a régi és új vásárlókat, érdeklődőket aktuális információkhoz juttassák. Ezt könnyítenék meg, és terelnék hivatalos formába az új fejlesztéssel.
Először múlt év decemberében kerültek napvilágra azon hírek, miszerint a Twitter olyan újításokat szeretne tervezni, ami majd megkönnyíti a cégek és a vásárlók közti kommunikációt. Jason Goldman, a vállalat alelnöke egyik múlt heti interjújában már azt nyilatkozta, hogy a Twitter - más cégekkel együtt - elkezdte a várt felület tesztelését. A Twitter képviselője, Carolyn Penner közlése szerint már sok száz vállalat teszteli jelenleg is az új alkalmazást.
A hírek szerint nagy változás, hogy most már a vállalatoknak is külön megerősített és visszaigazolt adatlapja lesz, amit a Twitter eddig csak magánszemélyeknek engedélyezett. Ráadásul, egy olyan új lehetőséggel is kecsegtetik a cégeket, miszerint mindenkitől tudnak majd véleményeket, üzeneteket fogadni, nem csak a már visszaigazolt partnereiktől. A Twitter szóvivője azt is nyilatkozta, olyan megoldásokat is keresnek, amikkel a vállalatok láthatják, kik olvassák a híreiket és kiket érdekelnek azok komolyabban.
A válallat még nem közölte, hogy ezek az újítások a tesztelések befejeztével, élesítés után milyen költséggel járnak majd.
A vállalatok új lehetőségeket keresnek, hogy jobban ki tudják használni a Twitterben és az ehhez hasonló mikroblog szolgáltatásokban rejlő online marketing lehetőségeket. Azt szeretnék, hogy a velük kapcsolatos hírek ott jelenjenek meg, ahol az érdeklődő vásárló láthatja azt. Már számos cég, olyanok mint a Dell vagy a JetBlue, egy ideje arra használja a Twittert, hogy a régi és új vásárlókat, érdeklődőket aktuális információkhoz juttassák. Ezt könnyítenék meg, és terelnék hivatalos formába az új fejlesztéssel.
Először múlt év decemberében kerültek napvilágra azon hírek, miszerint a Twitter olyan újításokat szeretne tervezni, ami majd megkönnyíti a cégek és a vásárlók közti kommunikációt. Jason Goldman, a vállalat alelnöke egyik múlt heti interjújában már azt nyilatkozta, hogy a Twitter - más cégekkel együtt - elkezdte a várt felület tesztelését. A Twitter képviselője, Carolyn Penner közlése szerint már sok száz vállalat teszteli jelenleg is az új alkalmazást.
A hírek szerint nagy változás, hogy most már a vállalatoknak is külön megerősített és visszaigazolt adatlapja lesz, amit a Twitter eddig csak magánszemélyeknek engedélyezett. Ráadásul, egy olyan új lehetőséggel is kecsegtetik a cégeket, miszerint mindenkitől tudnak majd véleményeket, üzeneteket fogadni, nem csak a már visszaigazolt partnereiktől. A Twitter szóvivője azt is nyilatkozta, olyan megoldásokat is keresnek, amikkel a vállalatok láthatják, kik olvassák a híreiket és kiket érdekelnek azok komolyabban.
A válallat még nem közölte, hogy ezek az újítások a tesztelések befejeztével, élesítés után milyen költséggel járnak majd.