Berta Sándor
Ügyfélközpontúvá szeretne válni a Microsoft
A Microsoft vezetője szerint el kell érniük, hogy az emberek ne csak használják, hanem szeressék is az operációs rendszert.
Satya Nadella, a Microsoft vezetője körlevélben tájékoztatta cége dolgozóit a jövőbeli célokról. A levél kiszivárgott és a Geekwire magazin birtokába került. A Microsoft stratégiai céljai között szerepel, hogy meg kell változtatni az emberek hozzáállását a Windows operációs rendszerrel kapcsolatban. Az ügyfeleknek nem csupán azért kell használniuk a szoftvert, mert szükségük van rá, hanem azért is, mert szeretik.
Nadella közölte, hogy a bolygón minden személyt és vállalatot képessé akarnak tenni arra, hogy még többet érjenek el, ezt nevezte a társaság hivatalos filozófiájának. Ahhoz, hogy ezt el tudják érni, biztosítaniuk kell a megfelelő eszközöket. Ugyanakkor nem változtatnak azon a korábbi célon, hogy a mobil területre és a felhőszolgáltatásokra összpontosítanak. Az utóbbi két területet egyben kezelik és a legjobb platformokat, valamint szolgáltatásokat akarják kínálni.
Ezenkívül az új területeken innovatívaknak kell lenniük és keményen kell dönteniük, ha kiderül valamiről, hogy nem működik. A nehéz problémákat az ügyfelek bevonásával kell megoldaniuk, ezért a jövőben az eddiginél nagyobb figyelmet szentelnek a felhasználók jelzéseinek. Erre már jó példa volt a Windows 10 fejlesztése is. Nadella arra szólította fel a munkatársakat, hogy teremtsenek meg egy új vállalati kultúrát, javítsák és tegyék intenzívebbé a kommunikációt. Egy olyan kultúrát kell teremteni, amelyben megváltoztatható a mentalitás, ez pedig azzal kezdődik, hogy mindenki növekedhet és fejlődhet.
Nadella már korábban is ostorozta a munkatársakat, hogy sokkal gyorsabban kell reagálniuk a piac változásaira és a cégnek meg kell tanulnia jobban megérteni az ügyfeleit egy olyan világban, amit a mobil- és felhőszolgáltatások határoznak meg. Akkor derült ki, hogy a Microsoft a jövőben kevésbé akar függeni a PC-piactól, ezért a "mobile-first, cloud-first" szlogen lesz az irány, azaz a hardverek terén csökkenteni fogják a jelenlétüket.
Satya Nadella, a Microsoft vezetője körlevélben tájékoztatta cége dolgozóit a jövőbeli célokról. A levél kiszivárgott és a Geekwire magazin birtokába került. A Microsoft stratégiai céljai között szerepel, hogy meg kell változtatni az emberek hozzáállását a Windows operációs rendszerrel kapcsolatban. Az ügyfeleknek nem csupán azért kell használniuk a szoftvert, mert szükségük van rá, hanem azért is, mert szeretik.
Nadella közölte, hogy a bolygón minden személyt és vállalatot képessé akarnak tenni arra, hogy még többet érjenek el, ezt nevezte a társaság hivatalos filozófiájának. Ahhoz, hogy ezt el tudják érni, biztosítaniuk kell a megfelelő eszközöket. Ugyanakkor nem változtatnak azon a korábbi célon, hogy a mobil területre és a felhőszolgáltatásokra összpontosítanak. Az utóbbi két területet egyben kezelik és a legjobb platformokat, valamint szolgáltatásokat akarják kínálni.
Ezenkívül az új területeken innovatívaknak kell lenniük és keményen kell dönteniük, ha kiderül valamiről, hogy nem működik. A nehéz problémákat az ügyfelek bevonásával kell megoldaniuk, ezért a jövőben az eddiginél nagyobb figyelmet szentelnek a felhasználók jelzéseinek. Erre már jó példa volt a Windows 10 fejlesztése is. Nadella arra szólította fel a munkatársakat, hogy teremtsenek meg egy új vállalati kultúrát, javítsák és tegyék intenzívebbé a kommunikációt. Egy olyan kultúrát kell teremteni, amelyben megváltoztatható a mentalitás, ez pedig azzal kezdődik, hogy mindenki növekedhet és fejlődhet.
Nadella már korábban is ostorozta a munkatársakat, hogy sokkal gyorsabban kell reagálniuk a piac változásaira és a cégnek meg kell tanulnia jobban megérteni az ügyfeleit egy olyan világban, amit a mobil- és felhőszolgáltatások határoznak meg. Akkor derült ki, hogy a Microsoft a jövőben kevésbé akar függeni a PC-piactól, ezért a "mobile-first, cloud-first" szlogen lesz az irány, azaz a hardverek terén csökkenteni fogják a jelenlétüket.