Szekeres Viktor
Új hírek a Grease-előzményfilmről
Rég hallottunk a tervezett új Grease-filmről, azonban most végre valami fejleményre került sor.
A Deadline értesülései szerint Brett Haley (Hearts Beat Loud, I’ll See You in My Dreams, All the Bright Places) fpgja rendezni a Paramount stúdió által gyártott Grease-előzményfilmet, a Summer Lovin’-t, melynek forgatókönyvírója Leah McKendrick. Haley a korábban rendezőnek megtett John August helyére ugrik be a produkcióba, amit az eredeti musical egyik dala, a Summer Nights inspirált, mely Danny és Sandy bimbózó kapcsolatát meséli el. A film is kettejük találkozására és annak következményeire fog koncentrálni.
Érdekesség, hogy az HBO Max is felfedezte magának a Grease-t, hiszen ők Grease: Rydell High címen készítenek zenés sorozatot, ami a musical középiskolájának világában játszódna, és a koncepció újragondolása lenne ismerős és új karakterekkel. A sorozat története továbbra is az 50-es években játszódna, nagy zenés jelenetek lennének benne klasszikus dalokkal és eredeti számokkal. A középpontban természetesen a középiskolásokra gyakorolt közösségi nyomás, a pubertás borzalmai, illetve az Amerika szívében való élet hullámzó mivolta lenne.
A Deadline értesülései szerint Brett Haley (Hearts Beat Loud, I’ll See You in My Dreams, All the Bright Places) fpgja rendezni a Paramount stúdió által gyártott Grease-előzményfilmet, a Summer Lovin’-t, melynek forgatókönyvírója Leah McKendrick. Haley a korábban rendezőnek megtett John August helyére ugrik be a produkcióba, amit az eredeti musical egyik dala, a Summer Nights inspirált, mely Danny és Sandy bimbózó kapcsolatát meséli el. A film is kettejük találkozására és annak következményeire fog koncentrálni.
Érdekesség, hogy az HBO Max is felfedezte magának a Grease-t, hiszen ők Grease: Rydell High címen készítenek zenés sorozatot, ami a musical középiskolájának világában játszódna, és a koncepció újragondolása lenne ismerős és új karakterekkel. A sorozat története továbbra is az 50-es években játszódna, nagy zenés jelenetek lennének benne klasszikus dalokkal és eredeti számokkal. A középpontban természetesen a középiskolásokra gyakorolt közösségi nyomás, a pubertás borzalmai, illetve az Amerika szívében való élet hullámzó mivolta lenne.