Ki mit hall róluk, milyet érdemes, milyet tilos venni, stb...
Kapcsolódó SG.HU TOPIC-ok: | SZIMULÁTOR | FREE TRACK | TRACK IR |
Auto szimulátorok TOPIC-jai: | rFactor | iRacing | LFS | GTR2 | GTL | RACE/07 | GTR | GTR-E | CRS | STCC | nK-Pro | ARCA | RBR | GPL |
Kormány Kalauz Szimulátorozáshoz!!! +trükkök!!!
-
GamerBoy #6 Hi!
Nos, utánamentem picit a dolgoknak. Először is Mouse1-nek: egy pár pénzes francia kitalálta, hogy csinálnak egy mammutcéget, s olyan nagy múltú cégeket vásároltak meg, mint a Hercules, a VideoLogic, és a Thrustmaster. A Ferrari-s kormány a Thrustmaster terméke. Érdekessége a dolognak, hogy Thrustmaster és Guillemot felirattal is lehet kapni, de utóbbival 3e ft-tal drágább... hogy ezt hogy sütötték ki azt nem tudom.
Arról a V4-ről én csak rosszat hallottam, azt mondták, ha fél évnél hosszabb távra szeretnék kormányt, felejtsem el, és egy GameStar tesztben is eléggé lehúzták.
A Ferrari kormányt végre kipróbálhattam, és igaz, ami igaz: a Microsoftos jobb. Nem nagyságrendekkel, mert a Thrustmasternek sokkal finomabb a FFB-je, pontosabb, letisztultabb, de a Microsoftosnak 300 fok a teljes elfordíthatósága (az RS Force-nak, ami állítólag a létező legjobb az olcsó kategóriában 280 fok), ennek a Thrustmasternek megítélésem szerint maximum 200 fok volt - mint ahogy azt te, Mouse1 is leírtad...
Nekem már van egy konzolos kormányom. Két bajom volt vele: a váltókara nagyon kula, semmi köze nincs az élethűséghez, és megközelítőleg csak 165-170 fok a teljes elfordíthatósága. Ez utóbbi tényező nekem olyan súlyos a latban, hogy nagy valószínűség mellett emiatt fogok a Microbasz mellett dönteni.
Mouse1: azt még légysz mondd meg, hogy a tiednek le lehet-e venni a fő-panelról a váltóját, mert ez még talán megváltoztathat a véleményemben...
Üdvözlettel:
GAmerBoy