• Ferro_TwL
    HU ugy nez ki talan lesz server holnapra de nem merem elkiabalni lehet hogy meg 1 het mulva se lesz, de remenykedjunk.

Es most kurva rendes leszek leirom:
    Nincs meg server.( A warforge server lesz kesz legelobb..minnel elobb remeljuk...de ok nem adjak ki a kodot hanem az o serverukon lehet jaccani majd. Ahoz kell egy loader-ami mar kesz van-, de meg nem publikus mivel nincs server, ha lesz server jon a loader is. A WF server utan szokott jonni a pvpgen-ha jol irom-, ami publikus, es akkor lehetoseg lesz magyar servert is csinalni, ha lesz olyan vallalkozo kedvu ember mint anno barnus.)
    Nincs lan crack.(allitolag nincs is benne a kod a betaban szoval nem is lesz...bar a regi serveres megoldassal ha lesz pvpgn server lehet hogy lehet lanba nyomni)
    Nics single crack,van egy olyan amivel ki lehet probaln az uj egysegeket de nem tudsz spelleket hasznalni veluk, es majd ha kesobb esetleg lesz olyan amiben lehet spelleket hasznalni AI akkor se lesz.
    Van viszont worldeditor az muxik.
    Replayt se lehet nezni a betaval es valoszinuleg kesobb se lehet majd mert szinten nincs benne a gameban.