Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#7197
Aha. Hűha. Komoly fórum.
Én úgy látom, hogy ami itthon előjön vele szemben, az olyan írigységfélének tűnik? Van lóvéja és még autóversenyző is. Jó nőket kaphat(na) - ha nem lenne ennyire komoly és visszafogott (egyesek szerint "buzi" - mondják a "szakértők" (ugye), akiknek naponta új "pina" jön össze ...) -, izgalom, száguldás, valamint azt csinálja, amit igazából szeret. Ki ne vágyna ugyanerre a szürke hétköznapok helyett? (...)
HSW-vel kapcsolatban: mintha olyannak tűnne a dolog, hogy Baumgartner igazi F1-es autót vezet, ők meg maradnak a szimulátornál? Lehet, hogy rosszul látom? De minha az ellendrukkerség eléggé "rulez" lenne manapság ...
Más. (Hétvége.)
Nem jutott a srácnak minden emberre ideje. Hűűű!
Ha egy F1-es versenyhétvégén, az edzések szünetében - vagy egyfolytában - mindenkinek autógrammot osztogatnának a versenyzők, akkor elmaradna a futam. mert ugye azok is rajongók, támogatók, hisz megveszik a jegyeket, amivel támogatják a F1-et, vagy annak valamiféle működtetését és persze a rendező országot és kedvencüket (vagy csak úgy akárkit). Ennek ellenére nincs fika, hogy Schumacher egyszercsak fogja magát és lelép.
Itt is szinte ue. volt. Csak kicsiben. Volt kint bámészkodó, és volt kint olyan is, aki támogatta. Megesik, hogy az embernek nincs ideje 10000x leírni valamit. Jelen esetben a nevét. Tegyük fel, hogy legjobb esetben is 5 másodperc egy rajongó. Az 10000 rajongó esetében 50000 másodperc~833 perc~14 óra. :)
(Azonkívül ugye hétfőn már Imolában kellett lenniük ...)
Ráadásul az a 30 perc nem is volt rossz idő. Szerintem egy hideg vasárnapi délután-este során nem is rossz. Durván 360 rajongónak adott is autogrammot. :)
(Ált. suliban a "100x leírod, hogy nem verekszel" is ledöbbentette az embert és "örömében" szétunta az életét a tábla előtt ... :)
Kordon.
Rally versenynél is mondják: oké, lépd át a kordont, de akkor ne csodálkozz, ha bekrepálsz. Ott ráadásul tényleg szigorú intézkedéseket is hoznak, hogy a kordon, mettől-meddig terjedjen.
Ez egy septében összedobott bemutató volt. Ha hátrább teszik a kordont, akkor meg azért rinyál a magyar, hogy nem látja. Amúgy tisztán lehet látni a felvételeknél, hogy sokan "okosan" elhagyták a kordont (és a járdát is).
Mellesleg azért érdemes a másik oldalt is meghallgatni ilyenkor:
"'Számomra is új volt ez az autó, de nagyon tetszett, biztosan fogom élvezni a mostanihoz hasonló programokat – folytatta Zsolt, aki nemsokára Dél-Afrikában fuvarozza majd a 'kiválasztottakat' az 1999-es Tyrellből átépített autóval, amelynek eddig már több mint 1300 utasa volt. – Nagyon különös érzés volt, hogy ült mögöttem valaki az autóban, ráadásul aki egy kicsit magasabb volt az átlagosnál, annak a térdébe mindig beleütöttem a könyökömet. Sokszor a kormányt sem tudtam rendesen tartani emiatt. A szurkolókra is nagyon oda kellett figyelni, mert egyre közelebb és közelebb jöttek, egyre jobban lelkesedtek, és a végén már amiatt aggódtam, nehogy valaki berohanjon elém.'"
...
"'Nem hittem volna, hogy ilyen sokan eljönnek – lelkendezett Baumgartner. – Nagyon jó érzés volt látni, hogy ennyien szeretnek, ennyien mellettem állnak. A program végén autogramosztás következett, és már egy órája tartott, de még mindig nem fogyott a tömeg. A végén úgy kellett kimenekíteniük a biztonsági embereknek. Nagyon furcsa érzés volt…'"
NSO:
"Az első kör nem sikerült tökéletesen, mert a fordulókban akkora volt a tömeg, hogy a pilóta nem akart kockáztatni, inkább lelassított. Stoddart is azt mondta neki: inkább fulladjon le az autó, de nehogy valakinek baja essen. Zsolt pedig szót fogadott. Minden kör után körülbelül negyedórát vett igénybe, hogy beszálljon a következő utas, ezalatt a közönség majdnem szétszedte a Minardi-sátrat, Stoddart elárulta: ilyet még életében nem látott. A magyar pilóta eközben nyugodtan ült az autóban, mosolygott, integetett, ám egyszer csak megakadt valakin a tekintete. Egy tisztes őszes úr ácsorgott a kordon mögött, kalappal a fején, reklámszatyorral a kezében. A pilóta intett, hogy engedjék be. Az öregúr tétova léptekkel közeledett, majd amikor Zsolt kezet fogott vele, megölelgette és bemutatta a csapatfőnökének, bizony eleredtek a könnyei meghatottságában. Ángyási András volt az, Zsolt első szerelője, még a gokartos korszakból ..."