Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#6900
Toppos kocsiban ült minden évben. Ez a nem jo meg amit írtál: "vérszegény" Benetton duma is vérszegény. Mert? Mert 91-ben egyszer sem nyert vele? 92-ben és 93-ban is csak egyszer, sőt, nála még a tényleg "vérszegény" McLaren Fordban (Istenem, de szar autó volt!) a tényleg zseniális Ayrton Senna a Vb címért küzdött (5 futamot nyert)?
Baz, azzal a "vérszegény" Benettonnal Piquet két futamot nyert 1990-ben, egyet meg 1991-ben? Abban a benettonban 1989 óta benne volt a győzelem. Már rég jó autónak számított - amit az odaérkező jó szakértőgárda csak megtoldott -, mielőtt még oda MS egyáltalán betette a lábát ....
A 96os Ferrari + szar? Meg a 97es, mint korábban írtad? Ne már? Mire föl? Mert MS csak 3x nyert vele? :)
Ne már? :) Kb. annyira volt szar, mint amely csapatokat az idén ugyanolyan jónak mondták, mint a Ferrarit, ahol MS "tehetsége" miatt lettek világbajnokok.
1994-től kezdődően nem volt rossz a Ferrari. Az, hogy Alesiék nem nyertek vele sokat, az a megbízhatatlanságának volt köszönhető, nem annak, hogy szar. Ez olyan tipikus tévés duma. Egy majom indította el, azóta is tartja magát ezek szerint ... Gratula érte Palik Lászlónak !
A Senna utolsó évében meg, ha jól emlékszel Senna Interlagosban sem utolsó helyről, Aidaban sem utolsó helyről esett ki és mikor meghalt IS (!!!) vezetett MS előtt ...
Azonkívül megverte edzésen mindhárom alkalommal. Ha nem hal meg, MSre kb úgy emlékezünk, hogy akkora tehetségnek indult, mint Alesi és olyan karriert is futott be, mint Alesi ... MAX!
Senna mellett labdába sem rúgott volna, különösen, ha Senna marad a Williamsben, majd a szezonját a McLarennél vagy a Ferrarinál fejezi be ...
(Szerintem meg annó attól "élveztek el" az újságíró urak MS kapcsán, hogy - ÚRISTEN :) - 7. helyre kvalifikálta magát Spaban, 1991-ben. ÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Mekkora ember. Aztán Piquet meg állandóan megverte "sztárukat".)
Ennek ellenére nem rossz versenyző, sőt a mai mezőnyből - megkockáztatom - talán senki sincs, aki jobb nála és nem is ezzel van bajom. Én mindig akkor és azon akadok ki - és reagálom le -, ha elkezdik "sztárolni". Isteni jellemzőket adnak rá, hogy milyen kis ász is ő, meg mekkora versenyző, a szar Ferrariból micsoda szuperautót csinált, meg milyen gyors pilóta, mennyire szar Benettonban lett világbajnok, mennyire jól vezet és hasonlók.
Pedig eléggé kivételeznek vele és a csapatával, vannak szabályok MSnek (+ a Ferrarinak) és vannak a mezőnynek. Amit MSnek lehet, azt a mezőnynek nem feltétlenül ... (lásd idei évet (is)). Életében nem volt még hozzá hasonló "képességű" csapattársa, kivétel talán Piquet, de őt is visszavonultatták - a buzi Willy Weber - ügyesen (szerződés csali az - akkor még - Indycarba. Piquet szponzora véletlenul a Deutsche Telekom volt).

:) (Nelson Piquet vs Eliseo Salazar) :)

Alesi 1996-ban nem husoznévesen ment a Benettonhoz, ezt ne felejtsd el, meg ő általában mindig rosszul döntött, ha váltásról volt szó. (Azonkívül ő a Benetton történetének 2. legjobb pilótája ...) Berger meg már akkor sem volt egy mai csóka
+ Mansell ilyet nem mondott, mert akkor magát járatta volna le, hanem Lauda mondta azt, hogy ezzel még ő is tudna Vbt nyerni 4x évesen, bár igazad van, Lauda egy vén majom lett volna, he tényleg indul ... :)
Villeneuve sem nyert futamot a 98as Williamsel, pedig előző évben elég meggyőzőek voltak ... :)
És hány ilyen volt? :)
Hill és Irvine? :) Azért Hill - aki egy szemét MS húzás miatt már 1994-ben világbajnok lehetett volna - és egy abszolút nőcsábász, agresszív, és mindezek mellett looser alkat Irvine összehasonlítása nem igazán helytálló ... Hill világbajnok lett, Irvine még a letargiában lévő Hakkinen is meg tudta verni. :) MS is akkor törte nagyon-nagyon vissza magát a Ferrariba - rombolni -, mert látta, ha akkor Irvine nyer, elhúzhat az 50 millkás fizujával és a nagy arcával - sztár vagyok, a legnagyobb (tiszta Friderikusz :) a búsba. Érdekes, hogy akkor kezdett ismét SZAR lenni Irvine - ha a sepangi "Isten ez a Schumi mennyit segít nekem" showt nem számítjuk -, amikor MS ismét a Ferrari közelébe került és elkezdett tesztelni (a balesete után) és kapta meg a jobb autót és a jobb bánásmódot ...