• a.carkey
    #6833
    Ja volt képem. :)

    Az a baj, hogy az Indycar és most a Cart nem az a sorozat, amiből kiszippantják a F1es csapatok a tehetségeket.

    Mert:
    1. Messze van Európától, a csapatok fészkeitől (USA AUS, JPN).
    2. A Cart amerikai előszobáiban nem annyira nyüzsögnek igazán nagy tehetségek, viszont - szerintem - elég jó autókat építenek, + elég jó motorokat, így viszont ott tényleg tök mindegy ki vezeti őket, sőt, ha valaki szuper tehetséges, ott jön ki igazán.

    Bár a nagy áttörést Mansell vitte végbe és onnan jött a minőség is, bár a sorozat sínylette meg.

    Ha valaki onnan eljön a F1be, azonnal bizonyítania kell, mert, ha nem, repülő ...
    Andretti és Zanardi is így járt, bár ők egy szar "volt bajnok" autóba kerültek (szar Meki és Willamos).
    Ha akkor Andretti a Williamsbe vagy Zanardi - olasz volta miatt - a Ferrariba megy, vsz nem buknak kicsit sem! :(
    Vagy, ha Hill és Villeneuve "F1 csemeteként" nem a Williamshez kerül, akkor hová jutott volna. Vsz sehová (lásd Hill/Brabham és Villeneuve/BAR mutatóit).

    Ez van.

    Zsolt.
    Most gondoljatok bele! Kiba nagy teher lesz rajta jövőre. Senkinek sem tetszik ez a szerződés - jogosan, nekem sem - és így kell versenyeznie, hogy iszonyat sokan neheztelnek rá, holott ő semmi mást nem akar, csak a F1ben versenyezni és "képes volt ezért eladni a lelkét"!

    :(

    Elég gázos lesz neki jövőre. Mindenki azt lesi majd, hogy ezért 4 millát?! :(
    Ha így is képes lesz jó eredményt elérni - egy Minardihoz képest - akkor van benne valami, ha viszont belebukik nem fogok csodálkozni.

    Ha azonban kivágja magát, akkor mindent lehet majd rá mondani - mint sok versenyzőre -, csak azt nem, hogy béna és nem tud iszonyatos nyomás alatt versenyezni.

    :)