• a.carkey
    #6469
    Ja. De nem vetették be.
    Mint 1983-ban. Aztán követkző évben Lauda és Prost küzdöttek a VB címért. Lauda fél ponttal nyert, de Prost nyert volna, ha Monacoban nem kéri, hogy intsék le a versenyt, az eső miatt. Így 4.5 pontot kapotta győzelméért. Ha Senna megelőzi, a 2., és kap 6-ot. Így ő nyer 1.5 ponttal. Megveri Laudát.
    1983-ban az volt a gond, hogy a Meki diktált a Porschenak, azok meg nem tudtak olyan chassist építeni, amibe belefért volna az 1983-as motor. Így csúszott a kocsi. Az 1982-es szarral mentek végig 1983-ban is. Idén is vmi ilyesmi volt a helyzet. De ahogy a Mekiből is több részt csikart ki a Merci, egyre jobb lett a munka. (A dagadt repülhetne ennek ellenére ...)
    Idén a törésteszteken nem felelt meg pár követelménynek az autó, mert januárban kiba nagyot alakítottak rajta, az új motor miatt, hibásan. Sajnos hirtelen áttervezett járgány volt. Így ezért mentek idén inkább a tavalyi és az idei hybridjével, persze nagyonis fejlesztve, de csak elektronikailag, aerodinamikailag nem, de így is majdnem megnyerték a VB-t ... :)
    1984-ben meg minden idők egyik legjobb, ha nem a legjobb F1-es konstrukcióját tervezte meg Barnard ... :) Sima VB volt ...
    Pont ezért a jövő évben sem féltem a Mekit. Ált, ha valamivel csúsznak, az nagyon jó. Lásd az 1998-as modellt ...
    Idén egyre megbízhatóbb is volt, mindemellett gyors is.