Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#60760
Sztem, valahol leragadhattál :))
Az hogy befagyasztják a motorokat, az nem versenyellenes,..fejlesztésellenes ellenben igen, hisz pont azért nem versenyellenes.
Egy példa, amikor egy nagy gyár az erőforrását adja egy másik gyárnak, akkor ők csak az év elején vannak (az erőforrást tekintve) partiban.
Mivel az év folyamán a fejlesztések nem kerülnek bele az autóikba.
Ez szerzódése vállogatja, ..ált. fixált fejlesztési lépcsők vannak, de az is előfordulhat hogy évközben egyáltalán nem kapnak a fejlesztésből.
-Tehát a motorbefagyasztás az egyértelműen szolgálja a kiscsapatok érdekeit.
A garázskérdés sztem már nagyon le lett rágva, nem a büntetés része hgoy egy nagycsapat kisebb helyet kapjon. Azt a helyet ki tudja használni egy sereghajtó csapat, illetve azoknak egyike.
Hasonlatos ez ahoz, hogy nem fogják kifizetni a tengerentúli utaztatás logisztikai költségét...hisz az csak annak jár, aki konstruktőri pontokat szerez. Mivel a McLaren nem szerzett úgy akkor term. ezeket fizetniük kell.
A Büntetés megszületett, elvették a pontjaikat a gyártók versenyében, de nem súlythatóak ehez hasonló büntetéssel,..ez lenne igazságtalan...az azért megelőlegezhető hogy a 800oldal nélkül is megszerezték volna azt az 1 konstruktőri pontot, ami már mentesíti őket a tengerentúli utaztatás költségeitől.
Szintén sejthető hogy a 800oldal nélkül sem az utolsó garázs jár nekik.
Ezt követelni lehet,..de nem az igazságosságot lobogtatva, mert ezt másnak hívják.
Az utolsó mondatodat komolyan gondoltad?! ..egy szmájli nem ártana a végére. :)