• b-type
    #60730
    Ezt nem tudhatod...amilyen nehéz felkapaszkodni arra a pár tizedre ami az elejének a sajátja, úgy könnyen le is lehet onnan bukni.
    Elég ha megrendül a Mercedes,..jelenleg még teljes felvásárlási szándékot mutat, és mint ilyen vonzó a szponzoroknak és a szakembereknek is.
    De a Mercedes vonult már ki az F1-ből azért mert nagyot romlott a márka megítélése azzal hogy az F1 legnagyobb balesete kapcsolódik a nevéhez.
    Jelen esetben elég ha piacra rakná a McLaren részvényeit....akkora mélyrepülés kezdődne szvsz mint gép.
    Szerinted aligha véreznének el, mert kisebb lenne a garázs,..de ez, főleg tényleges ismeretek nélkül, kockázatos döntés lenne..mert ugye ha mégsem, akkor lehet reszeltek egy csapatnak.
    Így meg mi történt? A Ferka után kötötték a McLaren-t és végigvonszolták az egész városon oda-vissza négyszer, és egyértelmű vesztesként jött ki a tavalyi évből.
    Megbüntették őket, a büntetéssel nyílvánvalóvá téve a bűn elkövetését.
    Ennyi legyen elég..persze ott van a pénz is, de sztem ezen a szinten a megítélés sokkal, de sokkal fontosabb, ..negatív megítélésből ritkán szoktak nagy költségvetést fentartani.
    Naívság lenne azt feltételezni hogy ez a kémügy önmagában áll az F1 jelenkorában..akár most ebben a pillanatban is.
    Ezért lenne kár túllőni a célon, nem lett félvállról kezelve...ha azt nézed egy kiscsapat uilyen lebírálásánál mennyit számítana hogy egy másik kisgarázsba költözik? Eddig is ott volt, csak itt kopottab a fal mondjuk, míg egy McLaren szintű csapatnál ez tényleges hátrány.
    Tehát e 'büntetés' sem járna egyenrangú hátránnyal.
    Azaz az kiinduló kifogás szellemének vetnél gáncsot ezzel, az egyenrangúság elvén kérnéd hogy igenis egy nagycsapatot is soroljanak hátra ha ott a helye, de valójában ezzel csak a nagycsapatot éri büntetés, a kiscsapat csak egy hátrábblévő garzonba költözik..