• DjDano
    #60491
    Egy fórumon írta valaki:

    "Én akkor kezdtem a forma-1-et nézni, amikor még a szabály nem
    engedett utántöltést a futam alatt. Volt időmérő pénteken és
    szombaton, a két nap legjobb eredménye alapján kapta mindenki a
    helyét a rajtrácson. Természetes volt, hogy mindenki a lehető
    legkevesebb benzinnel igyekezett gyors kört menni. A futamra
    pedig annyi benzint vitt amennyi az autóba fért, az pedig
    maximálva volt. Aki tudott takarékosan vezetni az kevesebbet. A
    lényeg, hogy a verseny alatt csak kereket lehetett cserélni, de
    az sem volt kötelező, így a jobbak meg tudták oldani kiállás
    nélkül. Akkor mindent a versenyzőnek kellet megoldani a pályán.
    Nem volt taktika, és számolgatás, legfeljebb fejben. Aki tudott
    gyors lenni a legkisebb fogyasztással és tudott vigyázni a
    gumikra az nyert, aki sokat fogyasztott az az utolsó körben
    megállt, és aki nem tudott óvatosan bánni a gázzal annak
    elfogytak a gumijai ezért cserére kényszerült, ami idő és pozició
    vesztéssel járt. Akkor még volt előzés, volt fej-fej melleti
    küzdelem, mert a versenyző tudta, csak a pályán győzhet. Amikor
    kitalálták a kötelező utántöltést azt gondoltam érdekes lesz, de
    sokkal rosszabb lett, azóta sem volt olyan egyértelmű hogy ki a
    legjobb, mert minden eredményben ott van az is, hogy vajon
    taktikázás nélkül, csak tudás alapján ki lenne a jobb."


    Meszzemenőkig egyetértek vele.