• Dodo55
    #59421
    Hivatalos info 25, de én mindig is 27-ről tudtam.
    Amúgy a végsebessége is csak 112 hivatalosan, meg 21s a gyorsulása XD

    Apukámnak volt vagy 5 Trabantja fiatalabb korában(persze nem egyszerre), meg volt 1 motor, amit olyan 35 lóerősre tuningolt, és azt rakosgatta bele az újba, ha a régit lecserélte :D Meg állítólag egyedi kipufogórendszert is készített hozzá 1-2 ismerősével, mert a gyárival lassú volt az autó, ami volt hozzá sport, azzal meg ette a benzint.

    Amúgy szerintem a Zastavánkkal is csinált valamit, bár azt már nem ismeri be, de 3 hengerrel is simán a gerincemben volt a gyomrom, amikor félt, hogy nem tud kikanyarodni az 1 henger hiánya miatt, és padlógázzal fordult ki a Móri Útra :D
    Sajnos már 2 éve(vagy van az több is) bele sem ültünk, és a műszaki is lejárt rá lassan 1 éve, de én még mindig azt mondom, hogy eljárogatnék vele, ha nem tudunk venni nekem jövőre külön autót. Mert amúgy kva jó vezetni, még a jobb első ülésről is érzem az egész autót, ez a mostani autónkról nem mondható el igazán. A motor az annyira a magas fordulatszámot szereti, hogy gázadás nélkül sebességbe sem lehet tenni Csakhát a szokásos "valami barom belédmegy, és kettétörik az egész, mert mindenhol rozsdás" szöveg szokott a válasz lenni, meg "inkább veszek neked akkor egy Civicet". Csak egy normális Civic meg 700-nál kezdődik...