• edeleny
    #56207
    Lassan az egész F1 kezd hasonlitani a Tour de France-ra,mármint hogy itt sem lehet tisztán nyerni.
    Ha szoros az eredmény akkor botrány,botrány hátán.
    Ha rosszul emlékszem,majd kijavitotok.
    97'-ben Japánban Vill.-t tiltják el,mint világbajnok jelölt aspiráns,ha jol emlékszem sárgazászlós elözésekért,fellebbezés,mégis indulás,szoval cirkusz.Az csak a sors fintora,hogy Sumi érthetetlen manövere miatt mégsem a Ferrarié a bajnoki cim.
    98'-sima egyoldalu év volt.
    99' emlékezetes Maláj szárnybotrány,(hogy is volt? a szárny szabálytalan volt,viszont a Malájok nem szabályos eszközökkel mérték le.)
    A következö évek unalmasak,igaz hogy a Toyota ellopja a ferrari komplett tervrajzát,meg is épitik,használják is a letagadhatatlan Ferrari-Toyotát,(a tolvaj mérnök azota jogerös börtönbe van),de vajon mi tartotta vissz az FIA-t,hogy évekre elmeszelje a Japánokat,és vajon az olaszok miért nem szaladtak egyböl Párizsba igazságért könyörögni?
    Nyilvánvaló,a Toyota sokadik senki volt.
    03' Michelin botrány a kiszélesedö kerekek,és egy ujjabb szoros év.Bizonyos Ross Brawn szavai vannak még mindig a fülemben:"mindenképp mi leszünk a bajnokok,vagy a pályán,vagy a biroságon"
    Aztán itt vannak az elmult évek botrányai:egyfutamos gumi,Indianapolis,hajlékony szárnyak,trükkös lengés csillapito,trükkös padlolemez.
    Tisztán nincs bajnoki cim?
    Vagy csak az aktuális épp második nem tudja elviselni,hogy második,és nem elsö?
    Mi van a többi szabálytalan dologgal,az Aguri,a Toro Rosso,nyiltan-titkoltan másolt autóikkal?
    Ezek ellen nem lép az FIA?
    Vagy csak akkor lépne,ha ök lennének a bajnokság élén.
    Mr Frank Williams-t is csak addig érdekelte a plágium autok esete,amig ki nem derült,hogy a mostani Williams nem velük,hanem a BMW-Renault-al van versenyben.
    Szegény Spayker-nek,meg ugye nincs olyan hangja,mint a Ferrarinak,ök panaszkodhatnak?!
    Lesz itt valaha igazság?